e-Gloomy-nations - The 'Chicken Or Egg' Paradox

erg catchy hook-line! zang samples had je voor mij sporadischer kunnen inzetten. Die smurfen op het laatst vond ik dan wel weer helemaal ok! Erg fijne productie en lekkere drive.
 
Chaos inderdaad. Voor mij net iets teveel (waar ik je tracks meestal uitstekend te pruimen vind). Die vocal loopt wat mij betreft niet lekker. Ik kan het soms echt niet meer volgen, qua maatsoort dan. Die vocal lijkt wel van origine in een andere maatsoort te zijn ingezongen, of in elk geval in een andere BPM. Klopt dat?
Klopt als een bus, beste Bob. Maar zoals je weet, doe ik dingen bewust zo verkeerd, om een soort van uniek effect te creeëren, soms lukt me dat soms niet :) Dank vriend voor te luisteren en je commentaar! :)
 
erg catchy hook-line! zang samples had je voor mij sporadischer kunnen inzetten. Die smurfen op het laatst vond ik dan wel weer helemaal ok! Erg fijne productie en lekkere drive.
Mooi Quad, dank je wel... Dat is dan iets voor volgende keer. Die smurfen, haha, je moet die handel echt eens downpitchen :) Zeer mooie commentaar, mijn dag begint goed :)
 
zeer bijzonder hoe zoveel elementen die allemaal iets individueels lijken te doen toch als een coherent geheel klinken, zowel qua compositie als qua productie - en zonder daarbij te druk te worden. Die pompende/zagende basslines vind ik hele vette sounds, em er iets specifieks nog uit te pikken en de opera aan het eind had ik niet verwacht, maar past gek genoeg net als de rest ook weer erin 8).
 
zeer bijzonder hoe zoveel elementen die allemaal iets individueels lijken te doen toch als een coherent geheel klinken, zowel qua compositie als qua productie - en zonder daarbij te druk te worden. Die pompende/zagende basslines vind ik hele vette sounds, em er iets specifieks nog uit te pikken en de opera aan het eind had ik niet verwacht, maar past gek genoeg net als de rest ook weer erin 8).
Wow synthman, dit is heel erg mooie feedback ook alweer. Ik ben echt blij dat ie in de smaak valt. Dank je wel, van harte. Fijne dag vandaag! :)
 
Smurfen gedownpitched. Kan niet echt verstaan of het nu Martin Luther King is of onze duitse vriend uit WWII. :) Welke vocal het ook is ik vind die er niet echt bij passen. Die ooh aah vocal samples vind ik wel leuk bij. Over het geheel heeft de track me wel geboeid. Later nog een keer luisteren.
Veel gezondheid voor 2021 iig.
 
Smurfen gedownpitched. Kan niet echt verstaan of het nu Martin Luther King is of onze duitse vriend uit WWII. :) Welke vocal het ook is ik vind die er niet echt bij passen. Die ooh aah vocal samples vind ik wel leuk bij. Over het geheel heeft de track me wel geboeid. Later nog een keer luisteren.
Veel gezondheid voor 2021 iig.

Dank je wel voor je wensen, ik wens je ook alles beste voor het komende jaar. :)
 
Last edited by a moderator:
Aparte track, klinkt lekker maar mij ook wel vol idd. Persoonlijk had ik met je climax opbouw gehoopt dat er op 2:13 wat anders in kwam. Die bassline die op 2:50 erin komt had van mij wel vanaf 2:13 erin gemogen samen met de 303 die er op 3:13 inkomt in plaats van het synthlijntje wat op 2:13 begint, maar dat is meer persoonlijke smaak denk ik.
 
Wreed! Er gebeurt van alles. Soort rollercoaster. Heerlijk. Ga er wel veel te hard van rijden... 👍🏻
 
Back
Top