Roland HS60 (Juno 106 met speakers) leverbaar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthana

Ouwe rot
Lid sinds
2 januari 2011
Berichten
627
Locatie
Den Bosch
Ik kan er op de Rolandsite of het synth-nieuws op Google niets over vinden maar
hij lijkt toch weer leverbaar de Roland HS 60.
Misschien is er ergens een oud magazijn ontdekt met een flinke batch onverkochte HS 60.

Ik weet niet of het een foutje is of een grap (of een foute grap voor publiciteit)
maar bij Keymusic is de speakerversie van de Juno 106 uit 1985 gewoon weer verkrijgbaar.
In 2020 voor 1250 euro.

Allemaal vraagtekens.
Ik heb voor de zekerheid zojuist wat foto's gemaakt van de advertentie in kwestie:




Click image for larger version  Name:	IMGA0819.JPG Views:	0 Size:	44,6 KB ID:	3799293 Click image for larger version  Name:	IMGA0820.JPG Views:	0 Size:	66,3 KB ID:	3799294 Click image for larger version  Name:	IMGA0818.JPG Views:	0 Size:	55,0 KB ID:	3799295 Click image for larger version  Name:	IMGA0817.JPG Views:	0 Size:	40,5 KB ID:	3799296
 
Toch grappig, kan je een HS-60 kopen, wellicht zelfs met garantie. De HS-60 staat trouwens in Brussel volgens de site.
En dat niet alleen, in Sint Niklaas staat ook een SH-2000, maar ook dat zal wel grapje zijn voor iemand die zijn schoen nog even wilt zetten.
https://www.keymusic.com/item/roland-sh2000-vintage/
 
Tweedehands lijkt mij , en een medewerker die een foutje heeft gemaakt en hem als nieuw product heeft ingevoerd ?
 
Was me een tijdje terug ook al opgevallen dat ze die nu op de site hebben staan. Vroeger kon je in Sint-Niklaas ook wel oude spullen binnenbrengen als (deels) ruil, zoals in redelijk wat muziekwinkels. Zal dus nu gewoon mee op de site staan.
 
Best wel duur dan, een Juno 106 deed een jaar of 5,6 terug nog hooguit 500/550 euro.
Poly 61 uit dezelfde tijdzone bleef járen lang op 100/120 euro steken, moet je de laatste jaren een
stuk dieper voor in de beurs kruipen.

Bedankt voor de feedback allemaal, toch wel een beetje teleurgesteld:
ik dacht dat Roland Behringer een beetje wilde dwarsbomen door met
betaalbare nieuwe 1 op 1 cloons te komen uit de eigen historie.

Maar ik had het kunnen weten, want volgens eerdere verklaring
van Roland doen ze niet aan het 'analog ghosts chasing',
wat mogelijk een sneer naar Behringer was.

Aan de andere kant kan een standpunt ook ineens omslaan:
Bijvoorbeeld een jaar of 10 terug stond er nog een heel betoog op de DSI-site over waarom
het zinloos en onbetaalbaar was met een nieuwe prophet 5 kloon te komen.
Wat gebeurde er dit jaar ? Juist.

Dan mag deze Thread wat mij betreft door de moderator om zeep worden geholpen.
Net als mijn Account trouwens, waar ik Dr Lansberg afgelopen jaar al gevraagd
had om daar (op geheel legale wijze) euthanasie op te plegen.
Maar ik ben kennelijk nog steeds in de mogelijkheid om berichten op dit forum te plaatsen.
Maar ja, er zijn ergere dingen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top