• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Tannoy Precision 8D active studio monitor speakers + software

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
834
Locatie
Utrecht
Hele mooie professionele Tannoy actieve nearfield monitor speakers. Worden zelden aangeboden!
Kenners weten: Tannoy is bekend om z'n eerlijke en betrouwbare geluid en stereobeeld. Ideaal voor de home studio.

Voorzien van 8 inch dual-concentric speaker en 1 inch 'wideband' tweeter voor de zeer hoge frequenties. Bi-amplified met totaal 180W. Achterop voorzien van gebalanceerde analoge XLR/jack ingang en digitale S/PDIF ingang, doorlusbaar naar de tweede speaker.

Formaat: 44 (H) x 27 (B) X 37 (D), 18 kg p/s
Handleiding van de speakers is als PDF te downloaden.

Activ Assist software met meetmicrofoon:
Aan de achterzijde van de speakers zit een serie dipswitches, waarmee het geluid tot in detail kan worden aangepast aan de specifieke akoestische situatie. Met het inregelen hiervan kan geholpen woden door de 'Tannoy Activ Assist' software (bijgevelerd) met bijbehorende meetmicrofoon.
Of de software nog werkt op moderne Windows / MacOS versies weet ik niet, ik heb het nooit gebruikt.

Staat:
Ze werken en klinken perfect, uiterlijk zijn ze nog zeer netjes!
Er is 1 klein technisch detail: de standby schakelaar voorop één van de speakers werkt niet. Als je de die uitschakelt gaat het LEDje netjes op rood (ipv groen) maar hij blijft werken. De echte fysieke aan/uit schakelaar achterop werkt wel! Is waarschijnlijk eenvoudig / goedkoop te verhelpen, maar ik heb nooit de moeite genomen.

Ze worden verkocht omdat ze helaas te diep zijn voor mijn setup.

Direct op te halen in Utrecht (centrum) voor €600
 

Attachments

  • Tannoy Precision 8d 02.JPEG
    Tannoy Precision 8d 02.JPEG
    21,2 KB · Bekeken: 163
  • Tannoy Precision 8d 01.JPEG
    Tannoy Precision 8d 01.JPEG
    23,3 KB · Bekeken: 140
  • Tannoy Precision 8d 05.JPEG
    Tannoy Precision 8d 05.JPEG
    32,2 KB · Bekeken: 138
  • Tannoy Precision 8d 07.JPEG
    Tannoy Precision 8d 07.JPEG
    39,4 KB · Bekeken: 131
  • Tannoy Precision 8d 08.JPEG
    Tannoy Precision 8d 08.JPEG
    46,2 KB · Bekeken: 138
  • Tannoy Precision 8d 06.JPEG
    Tannoy Precision 8d 06.JPEG
    24,8 KB · Bekeken: 131
  • Tannoy Precision 8d 09.JPEG
    Tannoy Precision 8d 09.JPEG
    48,5 KB · Bekeken: 141
  • Tannoy Precision 8d 11.JPEG
    Tannoy Precision 8d 11.JPEG
    39 KB · Bekeken: 142
  • Tannoy Precision 8d 10.JPEG
    Tannoy Precision 8d 10.JPEG
    50,2 KB · Bekeken: 142
Last edited by a moderator:
Back
Top