[Techno 124 bpm] Post

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.265
Locatie
Grou
Hallo,m'n afgelopen tracks hadden steeds 50 - 65 sporen en ik was er aan toe om wat simpels te maken in plaats van "de complexiteit te managen". Omdat het hier natuurlijk over synths gaat het lijstje:

Drums: TR-8s (808 achtige kick), toms TR-8 (808)
Lead: ARP2600
Perc loop: DFAM
Andere elementen komen uit de Mother-32 en JU-06.

Feedback wordt altijd op prijs gesteld (en naar geluisterd :) )

 
Ik vind hem gaaf! Mooie climax rond 3 kwart.
Ik denk dat het een aangename opwaardering zou zijn als er vocalen zouden worden toegevoegd.
Al is het maar één kort sampletje af-en-toe. Verder top! :okdan:

Vocals, daar had ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Zal mijn bibliotheek eens doorzoeken op wat bruikbaars (een valse kraai zingt beter dan mij).
 
Hallo,m'n afgelopen tracks hadden steeds 50 - 65 sporen en ik was er aan toe om wat simpels te maken in plaats van "de complexiteit te managen". Omdat het hier natuurlijk over synths gaat het lijstje:

Drums: TR-8s (808 achtige kick), toms TR-8 (808)
Lead: ARP2600
Perc loop: DFAM
Andere elementen komen uit de Mother-32 en JU-06.

Feedback wordt altijd op prijs gesteld (en naar geluisterd :) )

[


Klinkt goed! Maar hoe kom je in godsnaam aan 50-65 sporen? Ik zit op max 35 in een track, waarbij er vaak een aantal zijn die dezelfde sound bevatten maar variaties zijn
 
Klinkt goed! Maar hoe kom je in godsnaam aan 50-65 sporen? Ik zit op max 35 in een track, waarbij er vaak een aantal zijn die dezelfde sound bevatten maar variaties zijn

Heel veel laagjes, soms geluiden die maar heel schaars in de mix zitten. Hier de layout van een track die ik een tijdje geleden poste.

2020-10-13 (2).png
 
Back
Top