Ontwikkelingen Synthforum - We gaan naar een nieuw platform

Techs, weer wat bijgeleerd.. dacht dat dat ook mods waren. Thanks guys, we kunnen verder. Veel is er niet veranderd in het eerste opzicht. Graçias.

Gloomy ;)
 
Het lijkt zelfs allemaal wat sneller geworden, top!! Lekker weer rond neuzen en lezen op mijn favoriete Forum! Thnx
 
Techs, weer wat bijgeleerd.. dacht dat dat ook mods waren
Nee hoor, mij wil niemand een discussie laten modereren 8) Ik mag hooguit achter de schermen wat enen in nullen veranderen, als ik me goed gedraag misschien ook andersom...
En uiteindelijk doet Inspiran het echte werk...
 
Ik heb toevallig mijn virusscanner laten lopen en mijn cache laten legen. Terwijl was SF bezig aan het onderhoud, en sedert toen heeft ie het.. FireFox dus.

In Edge, heb ik net geprobeerd, geeft ie geen problemen.

Is wel vervelend, want ik ben Firefox gewoon..

Iemand?

Thnx Bob!!

:)
 
Ik heb toevallig mijn virusscanner laten lopen en mijn cache laten legen. Terwijl was SF bezig aan het onderhoud, en sedert toen heeft ie het..
Als je nu nog een keer (dus na het onderhoud) je cache leegt, zou het wel eens goed kunnen werken. Als dat niet zo is, zal ik een van de techs vragen of ze een oplossing hebben :).
 
Hey Bob, ik weet niet welk wonder de techs hebben verricht, maar alles werkt terug naar behoren, ik heb thans mijn cache nog niet gewist.

Thanks allemaal, thanks Bob!

Gloomy :)
 
Kan niet meer reageren in het eerdere draadje maar na wat aanpassingen ziet het er echt goed uit!
Ook leuk dat je Emoji's onder je avatar kunt zetten :D en een profielbanner uploaden.. :)
 
Ik vind het echt een hele smooth overgang!
Deze software voelt soms wel een beetje "druk" aan, maar ook een stuk meer "bij de tijd" met betere integraties, features en responsiveness.

Kudos aan het tech-team om dit zo snel te kunnen realizeren!
 
Back
Top