• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Ontwikkelingen Synthforum - We gaan naar een nieuw platform

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Techs, weer wat bijgeleerd.. dacht dat dat ook mods waren. Thanks guys, we kunnen verder. Veel is er niet veranderd in het eerste opzicht. Graçias.

Gloomy ;)

Grooveron

Altijd wat !!
Het lijkt zelfs allemaal wat sneller geworden, top!! Lekker weer rond neuzen en lezen op mijn favoriete Forum! Thnx

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Techs, weer wat bijgeleerd.. dacht dat dat ook mods waren
Nee hoor, mij wil niemand een discussie laten modereren 8) Ik mag hooguit achter de schermen wat enen in nullen veranderen, als ik me goed gedraag misschien ook andersom...
En uiteindelijk doet Inspiran het echte werk...

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Ik heb toevallig mijn virusscanner laten lopen en mijn cache laten legen. Terwijl was SF bezig aan het onderhoud, en sedert toen heeft ie het.. FireFox dus.

In Edge, heb ik net geprobeerd, geeft ie geen problemen.

Is wel vervelend, want ik ben Firefox gewoon..

Iemand?

Thnx Bob!!

:)

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Ik heb toevallig mijn virusscanner laten lopen en mijn cache laten legen. Terwijl was SF bezig aan het onderhoud, en sedert toen heeft ie het..
Als je nu nog een keer (dus na het onderhoud) je cache leegt, zou het wel eens goed kunnen werken. Als dat niet zo is, zal ik een van de techs vragen of ze een oplossing hebben :).

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Hey Bob, ik weet niet welk wonder de techs hebben verricht, maar alles werkt terug naar behoren, ik heb thans mijn cache nog niet gewist.

Thanks allemaal, thanks Bob!

Gloomy :)

MacGyverGear

🎹🎷🎸 🎤👍
Kan niet meer reageren in het eerdere draadje maar na wat aanpassingen ziet het er echt goed uit!
Ook leuk dat je Emoji's onder je avatar kunt zetten :D en een profielbanner uploaden.. :)

dreamer

herkauwbaar
Ik vind het echt een hele smooth overgang!
Deze software voelt soms wel een beetje "druk" aan, maar ook een stuk meer "bij de tijd" met betere integraties, features en responsiveness.

Kudos aan het tech-team om dit zo snel te kunnen realizeren!