Bax-Shop - stuurt me ongevraagd SMS spam op m'n prive nummer!

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Vandaag kreeg ik een SMS van Bax-Shop om me te vertellen 'dat ik 7,5% korting krijg vanwege Black Friday. Ze gaan er gemakshalve van uit dat ik dit soort SMS'jes wil. Dus opt-out in plaats van opt-in.

En als je dat niet meer wil moet je maar naar hun website gaan:
'We kunnen het ons haast niet voorstellen, maar als je geen SMS van Bax Music meer wilt ontvangen, kun je hieronder je gegevens invullen. Dan zullen we je geen SMS berichten meer toesturen'.

Dus ze spammen iedereen lekker voor een korting van 7,5%. ik vind dat echt brutaal, dit is misbruik van mijn klantgegevens. En ik vind die NL Alerts al irritant..
 
Op die link heb ik me al eerder afgemeld, maar ze blijven het doen.

Genoeg alternatieven, dag Bax.
 
Berichtje naar prullenbak: klaar.
Big deal.

En ja, ik heb ‘m ook gehad.
 
how-spend-rest-your-summer-if-you-are-drama-student-.png

Wow, het zal je maar overkomen!
 
Liever Bax dan de zoveelste energiemaatschappij die op de een of andere manier achter m'n nummer is gekomen.

Al ben ik het in principe wel eens met je klacht, zoiets hoort optin te zijn.
 
ja ik weet het.. de aarde draait nog steeds, supermarkten nog open, thuis nog stromend water hier ook..

maar het gaat me om het principe. Ik ben nog nooit door een webwinkel lastig gevallen met spam via sms. Voor dat soort dingen is de nieuwsbrief uitgevonden.. M''n telefoonnummer heb ik gegeven zodat ze me kunnen bereiken als er wat met mn bestelling is.. niet voor reclame of andere promotie..
 
Back
Top