• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Mixer en geluidskaart + kabels: Mackie 1642VLZ3 en MOTU 828MK2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

FritsJacobs

Stamgast
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
231
Te koop Mackie 1642 VLZ3, mag weg wegens verandering van mijn setup. Werkt zoals het hoort! 16 kanaals mixer. waarvan 8 mono kanalen en 4 stereo kanalen. heeft ook 4 bussen en 1 stereo ouput.
Vraagprijs 200eu, komt met originele verpakking.

Ik heb ook nog een Devine MUL001/5 multikabel 8x 6.35 mm TS naar 8x 6.35 mm TS 5m die ik had gekocht voor deze mixer. deze krijg je erbij voor 15euro extra ideaal te gebruiken voor de individual outputs. : https://www.bax-shop.be/nl/multikab...ultikabel-8x-6-35-mm-ts-naar-8x-6-35-mm-ts-5m

Verder heb ik ook nog 2 : Devine VA6030 jack male stereo-2x jack male 3m verloopkabel. deze kan je gebruiken voor inserts op de mixer. Voor 5euro extra krijg je beide kabels extra. : https://www.bax-shop.be/nl/jack-jac...jack-male-stereo-2x-jack-male-3m-verloopkabel


Motu 828mk2:
mag weg wegens verandering van setup. heb deze geluidskaart altijd gebruikt als adat expander voor mijn RME geluidskaart. dus nooit echt al gewone soundcard gebruikt. maar heb hem nog wel als geluidskaart getest voor ik deze advertentie plaatse. Werkt zoals het hoort! vraagprijs: 150eu

Voor vragen, meer foto's,...stuur me gerust een berichtje.

Ophalen in Essen Belgiƫ, kan ook verzenden op u kosten.
 

Attachments

  • mackie.jpg
    mackie.jpg
    34,9 KB · Bekeken: 189
  • mackie2.jpg
    mackie2.jpg
    59,5 KB · Bekeken: 142
  • mackie 3.jpg
    mackie 3.jpg
    61,6 KB · Bekeken: 147
  • motu.jpg
    motu.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 149
  • motu2.jpg
    motu2.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 151
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top