Cherryaudio gratis mg-1 vst synth

Attachments

  • mg-1plus_shot3.jpg
    mg-1plus_shot3.jpg
    147 KB · Bekeken: 3.960
MacOS 10.14.6 (Mojave) en Digital Performer 10.13. Ja, even MG-1 vergeten, dus alles bijelkaar een prima deal, denk/dacht ik...!

ok macOS, ik ken al die versies niet, wat is het minimale wat ze eisen, VM? maar gezien het alleen in je DAW crasht. ik ken digital performer louter als naam, en wel eens een website bekeken, het is motu, dus ik kom wel eens op die website, heb een motu interface. maar zou je niet kunnen helpen, wellicht doet digital performer aan sandboxing? kan soms een probleem zijn, lijkt me niet.

het is nu half tien daar, denk ik nu, dus ze zullen wel reageren, ze reageren meestal wel vrij snel.

cherry audio, sja wellicht heeft het iets europees over zich, zijn toch duidelijk californië... of is dat het nederland, zoals het eens was :beard:, van nu?
 
Ik vind hem tegenvallen qua klank, zeker de “poly” modus en nog al veel kraakjes in het geluid.
 
Ik vind hem tegenvallen qua klank, zeker de “poly” modus en nog al veel kraakjes in het geluid.

De kraakjes horen niet dus ik denk dat de performance van de VST achter blijft bij de grootte van jouw audio buffer (buffer te klein). De vreemde poly mode is een vrij accurate benadering van de realistic MG-1 polymode.
https://en.wikipedia.org/wiki/Moog_Concertmate_MG-1

 
Ja helemaal mee eens. De "basis" die je bij VA krijgt is al veel meer dan menig hardware modular synthhead heeft... dus ja... de mogelijkheden zijn eindeloos. Ik vind vooral de Bernhard modules leuk omdat ik wel van generatieve patches houdt met veel stochastische verrassingen maar dat is allemaal niet nodig. Ik heb wel gemerkt dat als je 10 modules interessant vindt dat je dan beter voor de bundle kunt gaan (tijdens aanbiedingen)... en ja dan groeit de verzameling hard.. en ja er zijn modules die ik nog nooit in het virtuele rack geplaatst hebt.. dus ja... helemaal eens met wat je zegt. En heel veel plezier met Voltage Modular!!



3ddie erg tof! Lovely. :halleluja
 
Klinkt goed voor een freebie! Heb er al leuke resultaten mee weten te behalen. Aanrader
 
Back
Top