Cherryaudio gratis mg-1 vst synth

Attachments

  • mg-1plus_shot3.jpg
    mg-1plus_shot3.jpg
    147 KB · Bekeken: 3.958
Ik vind het echt een heel leuk ding!! De eenvoud maar ook de paar unieke features zoals contour en poly/bell-tone geven het toch een eigen karakter. Awesome give away!!

 
Ik vind het echt een heel leuk ding!! De eenvoud maar ook de paar unieke features zoals contour en poly/bell-tone geven het toch een eigen karakter. Awesome give away!!



Absoluut. Ik ben fan geworden van cherryaudio. Gisteren geïnvesteerd in bundles voor Voltage modular. :dj:
 
Ik heb inmiddels alle modules van cherryaudio. :dubbel: Ik ben nog nooit zo blij geworden van een “stukje” software. :okdan:
 
Ja, een goede tip is: je kunt wachten tot de X-year bundle verschijnt. Daarin hebben ze alle modules die ze het afgelopen jaar hebben uitgebracht voor een ramsj-prijs. Ze compenseren wel voor eventuele aankopen die ja al hebt gedaan (dus modules die ja al hebt) maar toch...
 
Leuk, mijn 1e synth.
 
Ik heb inmiddels alle modules van cherryaudio. :dubbel: Ik ben nog nooit zo blij geworden van een “stukje” software. :okdan:

wow, you went all-in! ha! gezien wat je er mee wilde, goede keuze, en bent 3ddie voorbij gestreeft...

het is inderdaad een heerlikke soft modular omgeving, zoveel gebruikt, al.. met mijn klein setje modules......
 
en bent 3ddie voorbij gestreeft...

Niet dat het een wedstrijdje is maar dan ben ik ruimschoots voorbij gestreefd... Ik heb nu 602 modules en ik denk dat er inmiddels meer dan 700 modules zijn.. maar ja.. bij 600 raak je de draad of uh... de patchcable, al kwijt dus ja. Het is dat VA de modules zo goed rubriceert maar anders weet je gewoon niet meer wat je hebt....

Ik heb geen enkele module van Nrgzr78 dus ik denk dat daar het bulk van de 100 "ontbrekenden" zit. Ik zie dat de Nrgzr78 bundle voor $400 gaat dus die laat ik even schieten. Dankzij de black friday aanbiedingen hoor ik alleen nog de echo van het gigantische gat in mijn budget.. dus het is goed zo... :)
 
wow, you went all-in! ha! gezien wat je er mee wilde, goede keuze, en bent 3ddie voorbij gestreeft...

het is inderdaad een heerlikke soft modular omgeving, zoveel gebruikt, al.. met mijn klein setje modules......

Mijn reactie is voor meerdere uitleg vatbaar. Ik heb dus niet alles-alles :D Ik heb nu "slechts" 164 modules (alle cherry audio en misfit audio) en denk dat ik nu wel even voldoende heb. De mogelijkheden zijn exponentieel toegenomen sinds eergisteren. Als ik nog meer koop, denk ik dat ik meer dan de helft niet ga gebruiken of ergens gaan liggen te verstoffen in de library.

-Enj0ying!
 
Ik ben voor de Black Friday aanbieding gegaan (Voltage Modular - DCO-106 en CA2600 samen voor 89 dollar = 78 euro, ha lekkere koers dus), maar helaas crashed mijn DAW voortdurend als ik van preset wissel bij Voltage Modular. Support aangeschreven maar nog niks teruggehoord :?!
 
Niet dat het een wedstrijdje is maar dan ben ik ruimschoots voorbij gestreefd... Ik heb nu 602 modules en ik denk dat er inmiddels meer dan 700 modules zijn.. maar ja.. bij 600 raak je de draad of uh... de patchcable, al kwijt dus ja. Het is dat VA de modules zo goed rubriceert maar anders weet je gewoon niet meer wat je hebt....

Ik heb geen enkele module van Nrgzr78 dus ik denk dat daar het bulk van de 100 "ontbrekenden" zit. Ik zie dat de Nrgzr78 bundle voor $400 gaat dus die laat ik even schieten. Dankzij de black friday aanbiedingen hoor ik alleen nog de echo van het gigantische gat in mijn budget.. dus het is goed zo... :)

niet dat een wedstrijdje is maar :engel: hihi, de bizondere maar... weet dat je ironisch bedoelt, 700... je zit niet op FB? ik had een poll gemaakt uit nieuwsgierigheid naar hoeveel mensen echt voltage modular gebruiken, en dan met als uitgangspunt hoeveelheid modules, en dat klopt niet niet echt, maar is wel een beetje richtiggevend, vooral wanneer men een reaktie post... wat men doet met de veelheid aan modules.. maar dan zou je de winnaar zijn, yeah! :kroon:

die is wel goed; patchcable kwijtraken..

de Nrgrz78 modules zijn op een paar na niet echt werkelikke uitbreidingen, er zullen zeker mensen zijn die ze graag gebruiken, en wellicht geven ze andere of wat andere resultaten. de prijzen gruwelik hoog er voor, en ik heb het gevoel dat elke module al bestaat..

benard bundels zijn de enige bundels (tot nu toe) waar ik een oogje op heb, maar ik wacht daar mee, ik heb genoeg te doen met de spaarzame 419 modules... (al staat 421, maar dat is, sja.. beta hè)

de echo van het gigantische gat in mijn budget; dat wordt een song! de echo heb je al...:beard:

Mijn reactie is voor meerdere uitleg vatbaar. Ik heb dus niet alles-alles :D Ik heb nu "slechts" 164 modules (alle cherry audio en misfit audio) en denk dat ik nu wel even voldoende heb. De mogelijkheden zijn exponentieel toegenomen sinds eergisteren. Als ik nog meer koop, denk ik dat ik meer dan de helft niet ga gebruiken of ergens gaan liggen te verstoffen in de library.

-Enj0ying!

owwww. nu snap ik het, en ik had het door moeten hebben, ze hebben misfit afgeprijsd voor jou! hebben ze de vorige keer ook voor mij gedaan! na de euclidean dual dan... je hebt aangegeven wat je hebt aangeschaft.
ik heb lang met onder de 200 modules gewerkt, de hoeveelheid modules zegt niets, ik ben in de vorige 2 sales flink doorgeschoten. ik dacht toen, ach, gao er voor.

je hebt zeker gelijk met exponentieel toegenomen, zelfs éen module kan de rijkdom van de hoeveelheid van je al bestaande modules groter maken.

in deze sale toch nog 2 modules gekocht, de random sampler, die nu uitgebreider is, en de AHR generator (van adroit). had ik al op het oog, maar dacht ik ben zo voldaan met modules. toch..

maar mooi dat hebt kunnen kopen wat je wilde en inderdaad, maar het ligt natuurlik aan hoe je werkt en wat je wilt, met wat je nu al hebt, de mogelikheden zijn al grandioos.

Ik ben voor de Black Friday aanbieding gegaan (Voltage Modular - DCO-106 en CA2600 samen voor 89 dollar = 78 euro, ha lekkere koers dus), maar helaas crashed mijn DAW voortdurend als ik van preset wissel bij Voltage Modular. Support aangeschreven maar nog niks teruggehoord :?!

ja is dan een mooie deal! de MG-1 vergeet, maar ja die is gratis.. wel vreemd dat je DAW crashed. welke DAW en OS?
 
Ik ben voor de Black Friday aanbieding gegaan (Voltage Modular - DCO-106 en CA2600 samen voor 89 dollar = 78 euro, ha lekkere koers dus), maar helaas crashed mijn DAW voortdurend als ik van preset wissel bij Voltage Modular. Support aangeschreven maar nog niks teruggehoord :?!

Heb je een bericht op het forum geplaatst? Daar reageren ze behoorlijk snel (maar binnen office hours in hun timezone, weet niet waar in de VS ze zitten).
 
Als ik nog meer koop, denk ik dat ik meer dan de helft niet ga gebruiken of ergens gaan liggen te verstoffen in de library.

Ja helemaal mee eens. De "basis" die je bij VA krijgt is al veel meer dan menig hardware modular synthhead heeft... dus ja... de mogelijkheden zijn eindeloos. Ik vind vooral de Bernhard modules leuk omdat ik wel van generatieve patches houdt met veel stochastische verrassingen maar dat is allemaal niet nodig. Ik heb wel gemerkt dat als je 10 modules interessant vindt dat je dan beter voor de bundle kunt gaan (tijdens aanbiedingen)... en ja dan groeit de verzameling hard.. en ja er zijn modules die ik nog nooit in het virtuele rack geplaatst hebt.. dus ja... helemaal eens met wat je zegt. En heel veel plezier met Voltage Modular!!

 
timezone van cherry audio, californië, dat is? het begint daar te dagen? ja, 5 voor 9 smorgens, en het is dan daar 27 november (ja, maar dan smorgens, dus 'hun' 27 november gaat over 'onze' 28 november heen, een soort van eclips? 3ddie . daar kun je een mooie generatieve patch voor maken... vreemd, tijdzones, de aarde is toch plat? :D (ja, die grap had ik al ergens anders gemaakt..
 
niet dat een wedstrijdje is maar :engel: hihi, de bizondere maar... weet dat je ironisch bedoelt, 700... je zit niet op FB?

Nou ik bedoelde het met: voor mij maakt het niet uit "hoeveel modules" iemand heeft maar wat hij doet met datgene wat voorhanden is. Ik ben zelf niet zo'n "kijk mij eens dit of dat hebben". Ik vergaar dingen voor mezelf, omdat ik iets graag wilt hebben maar niet om aan een ander te laten zien wat ik allemaal heb (of niet heb). Daarnaast besef ik me dat ik in een zeer bevoorrechte positie zit waarin ik me allerlei zaken kan veroorloven die een ander zich misschien niet kan veroorloven. Dat combineer ik met het besef dat, onder andere omstandigheden, ik ook in dezelfde situatie had kunnen zitten als die ander. Ik ben dankbaar voor alles dat ik me kan veroorloven en berust/accepteer het feit dat ik niet alles kan veroorloven. Ik heb eens gezegd "geestelijke armoede is je voor laat staan op je materiele rijkdom" en zo zie ik het nog steeds.
Dat is meer de gedachtengang/filosofie achter dat het "geen wedstrijdje is"... wacht even... is dit niet eigenlijk een synthesizer forum? Sorry voor off-topic geneuzel...
 
vreemd, tijdzones, de aarde is toch plat? :D (ja, die grap had ik al ergens anders gemaakt..

Hahahaha, in een debat met een flat-earther gaf iemand ook dat argument: als de aarde een platte schijf is waarom is het dan op bepaalde delen van de aarde donker terwijl het op andere delen licht is? De uitleg begreep ik niet (want klopte van geen kant natuurlijk) maar hij kon uitleggen waarom het als een soort lampje over een klok met de wijzers mee draait. En daarmee is het in het midden altijd licht en aan de rand altijd donker... of zo... hahahah... maar ik denk dat ze het tijdzone dilemma daar ook wel in kwijt kunnen :D
 
Heb je een bericht op het forum geplaatst? Daar reageren ze behoorlijk snel (maar binnen office hours in hun timezone, weet niet waar in de VS ze zitten).

Nop geen bericht op het forum geplaatst. Waarom weet ik niet, maar ik dacht altijd dat ze ergens in Europa zaten.., vandaar mss een beetje mijn ongeduld. Gezien het tijdsverschil denk ik dat ik vanavond wel reactie krijg.
 
Nou ik bedoelde het met: voor mij maakt het niet uit "hoeveel modules" iemand heeft maar wat hij doet met datgene wat voorhanden is. Ik ben zelf niet zo'n "kijk mij eens dit of dat hebben". Ik vergaar dingen voor mezelf, omdat ik iets graag wilt hebben maar niet om aan een ander te laten zien wat ik allemaal heb (of niet heb). Daarnaast besef ik me dat ik in een zeer bevoorrechte positie zit waarin ik me allerlei zaken kan veroorloven die een ander zich misschien niet kan veroorloven. Dat combineer ik met het besef dat, onder andere omstandigheden, ik ook in dezelfde situatie had kunnen zitten als die ander. Ik ben dankbaar voor alles dat ik me kan veroorloven en berust/accepteer het feit dat ik niet alles kan veroorloven. Ik heb eens gezegd "geestelijke armoede is je voor laat staan op je materiele rijkdom" en zo zie ik het nog steeds.
Dat is meer de gedachtengang/filosofie achter dat het "geen wedstrijdje is"... wacht even... is dit niet eigenlijk een synthesizer forum? Sorry voor off-topic geneuzel...

lekker off-topic gaan! ben het met je eens, ik ben weer in de situatie gekomen dat ik me ook meer kan veroorloven (terwijl ik nog aan de onderzijde bungel zeg maar, geen modaal inkomen...), en besef zeker dat dat zelfs al een bevoorrechte positie is, ondanks dat ik een schim van mezelf ben... och ik heb mijn beperkingen geaksepteerd, ik ben beperkt, maar heb zoveel andere dingen, en de eerste dingen die ik noem zijn níet materieel; de liefde van mijn leven, mijn familie (de resten er van...), mijn vrienden (heb ik erg veel geluk mee gehad), het schrijven, muziek maken. het schrijven zou bijna als eerste moeten staan, zonder schrijven kan ik niet staan, dat klinkt vreemd. nou ja.

1 miljoen nederlanders die elke euro moeten omdraaien, en dat is al afgebakend cohort, het aantal zal groter zijn, van mensen die niet in de positie zijn, om de simpelste dingen te kunnen doen.

(mmmh, dat laatste, de simpelste dingen kunnen doen, heb ik ook last van, maar niet vanwege geld. goed...)

Hahahaha, in een debat met een flat-earther gaf iemand ook dat argument: als de aarde een platte schijf is waarom is het dan op bepaalde delen van de aarde donker terwijl het op andere delen licht is? De uitleg begreep ik niet (want klopte van geen kant natuurlijk) maar hij kon uitleggen waarom het als een soort lampje over een klok met de wijzers mee draait. En daarmee is het in het midden altijd licht en aan de rand altijd donker... of zo... hahahah... maar ik denk dat ze het tijdzone dilemma daar ook wel in kwijt kunnen :D

ja daar zat ik over na te denken hoe ze dat zouden oplossen. en overigens, ga naar de noordzee, pak zo'n verrekijker en probeer dan engeland te zien.... er kromt toch iets...
 
Back
Top