Gloomy - The 'Chicken Or Egg' Paradox (Neuro Dance)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
De 'kip of ei'-paradox werd voor het eerst voorgesteld door filosofen in het oude Griekenland om het probleem van het bepalen van oorzaak en gevolg te beschrijven. Nu heeft een team van natuurkundigen aangetoond dat, wat de kwantumfysica betreft, de kip en het ei allebei op de eerste plaats kunnen komen.

4 september 2018
Bron: University of Queensland

(GRATIS DOWNLOAD)

Geniet ervan terwijl ik in het ziekenhuis ben. Zorg goed voor elkaar.

Liefs,

Gloomy. :)
 
oe lekker! lekker! en, verdorie, wist niet eens dat arry (aristoteles zich er al mee bezig hield..). er is nog een mooie mythe over het wereldei (of beter het universele ei)... (eurynome/ophion)

maar erg goed. ook hoe je die stemmen hebt verwerkt. en weer volledig jan, of beter natuurlik!: e-gloomy!

(maar ik kan er niet tegen, dat ik de bron niet kan vinden bij aristoteles, heb toch aardig wat van m staan. is een het een broodje ei (...) wat vaker voorkomt. goed hij hield zich bezig met drogredeneringen, andere redeneringen, hoe redeneringen moesten worden opgesteld.)
 
oe lekker! lekker! en, verdorie, wist niet eens dat arry (aristoteles zich er al mee bezig hield..). er is nog een mooie mythe over het wereldei (of beter het universele ei)... (eurynome/ophion)

maar erg goed. ook hoe je die stemmen hebt verwerkt. en weer volledig jan, of beter natuurlik!: e-gloomy!

(maar ik kan er niet tegen, dat ik de bron niet kan vinden bij aristoteles, heb toch aardig wat van m staan. is een het een broodje ei (...) wat vaker voorkomt. goed hij hield zich bezig met drogredeneringen, andere redeneringen, hoe redeneringen moesten worden opgesteld.)

Hey lieve Arjan, dit is de bron waar ik mijn info haalde : https://www.sciencedaily.com/release...0904114733.htm

Dank je wel voor de mooie feed, van harte.
 
Erg interessante track.
Vind deze ook erg opzwepend en de sounds goed gelaagd.
De vocals vind ik echt geweldig.

Cool Jeroen, blij dat het je pleziert. Graçias amigo ;)
 
Gave track weer!! zit weer zoveel in, dat kan alleen jij zo samen smelten. Hoop dat het goed gaat met je? Beterschap!!!

Jaaason :-)

Cool man, mooie commentaar, dank je wel!

En bedankt voor de wensen, is heel lief van je. Maar eerlijk gezegd ziet het er niet zo goed uit voorlopig, ik hou jullie op de hoogte.. Dadelijk heel wat testen ondergaan. :?
 
Ik wil bij deze nog eens iedereen bedanken die deze track geluisterd en erop gestemd hebben. Ik vond dat ik een mooi resultaat heb behaald, ook ondanks mijn vaak "wrekkige" reacties. Ik ben blij dat dit forum bestaat, en ik heb al ontzettend kunnen leren en kunnen genieten van andere producties. Op naar een positief 2021! Bedankt allemaal. :)
 
Back
Top