Synthforum Contest 2020 vooraankondiging

Het gaat om je beste track van 2020. De kans dat dat een bestaande track is, is bijna 11,5 keer groter dan de kans dat het een nieuwe track is :). Het zou me juist verbazen iedereen nu nog een track in elkaar zou moeten/willen zetten.

Ik heb de mijne afgelopen weekend gemaakt :D
 
Heb mijn track gisteren geüpload... moest kiezen. Corona heeft mij wat meer vrije tijd geschonken dit jaar. Nog geen bevestiging/goedkeuring gekregen, maar ga ervan uit dat dat nog komt voor sluitingsdatum... :-)
 
Ook vandaag een track ingezonden, de afgelopen week in elkaar gezet. Wil toch wel weer graag meedoen, just for the fun. En het is weer een hele vage track:)
 
shiiittt, arrangement klaar, nu nog mixen, zou moeten lukken voor morgen 0:00. Werkt toch goed zo'n deadline om een track af te maken :D
 
Oefff. Wilde net gaan masteren begint mijn pre te ruisen..nou ja de master van gisteren word het maar.. toch nog gelukt:)
 
Track net ingezonden. Nog niet helemaal blij over de mix en de master maarja. :)

Net door waarschijnlijk een foutje al een van de inzendingen van een moderator kunnen beluisteren. Laat ik er maar niks over zeggen. :D Inmiddels staat pagina alweer op: Sorry, you are not authorized to view this page.
 
Back
Top