Synthforum Contest 2020 vooraankondiging

Graag weer de bekende Excelsheet, danku.

Het probleem van beluisteren van tracks is eenvoudig op te lossen: stel je tot doel om ALLES te beluisteren en hou in de Excelsheet bij wat je al beluisterd hebt, inclusief je mening.
 
kunnen jullie de lijst niet ordenen op views of plays waarbij de minste boven aan komt?

Jullie idee is leuk maar denk niet dat dat werkt. Er zijn natuurlijk ook stemmers zonder inzending.

Zij wier namen met een z beginnen vinden dit ook een goed idee :halleluja
 
Een ander idee is dat iedere deelnemer verplicht is alle tracks te luisteren.
dat lijkt wat overdreven maar dat zal eindelijk wel voor eerlijke competitie zorgen.

Ik luister normaal iederjaar alles. Dit jaar weet ik ik niet of ik mee ga doen. Genoeg tracks maar ja....
 
Een ander idee is dat iedere deelnemer verplicht is alle tracks te luisteren.
dat lijkt wat overdreven maar dat zal eindelijk wel voor eerlijke competitie zorgen.

Je kunt hooguit op de website "afdwingen" dat iedereen alle nummers bezoekt, maar je kunt natuurlijk niet afdwingen dat stemmers nummers daadwerkelijk beluisteren.
 
Yes! Het begin van mijn nieuwe track is er. Nu de rest nog. :)
Ik heb al langere tijd burnout klachten en moet van dag tot dag bekijken of het lukt om eraan te werken.
Ik wil heel graag meedoen en hoop dat het me lukt.
Succes allemaal :okdan:
 
Of t lukt is me een raadsel, dit jaar. Had net alle kabels uit de mixer getrokken, eergisteren...wegens rebuild nummer zoveel vd studio.
 
Voor de mensen die er tegenop zien om alle tracks te beluisteren heb ik goed nieuws: de winnaar van dit jaar is al bekend. Gitaarspel met de finesse van een Theremin speler. Zang zo zoet als een engelenkoor maar met het karakter van Johnny Cash. Tekst met een poëtische diepgang waar Yeats en Blake nog een puntje aan kunnen zuigen. Hier is uw winnaar...

Bekijk bijlage WIP - RööZ track.mp3
Scheelt iedereen weer een boel tijd. Geen dank. ;)

Zonder dollen: ik zie er naar uit. Ik luister ook alle tracks voordat ik stemmen uitbreng. Vaak moet ik tracks meerdere keren luisteren om tot een goede rangschikking te komen en dan ga ik stemmen. Er is dit jaar veel geproduceerd maar ook heel veel kwaliteit. Ik heb er zin in...
 
Laatst gewijzigd:
Het wordt weer een alle lof commentaren.De gewoonte om lof te houden om eigen inzending niet in gevaar te brengen.De inzendingen moeten ongenoemd blijven om zo objectief mogelijk te oordelen.
 
Yes! Het begin van mijn nieuwe track is er. Nu de rest nog. :)
Ik heb al langere tijd burnout klachten en moet van dag tot dag bekijken of het lukt om eraan te werken.
Ik wil heel graag meedoen en hoop dat het me lukt.
Succes allemaal :okdan:

Helaas, het is geen nieuwe track geworden, ik was te vaak overnieuw begonnen en dat is geen goed teken.
Dus om mezelf geen druk op te leggen heb ik maar een bestaande track van dit jaar ingezonden. :D
Ik kijk er naar uit om alle inzendingen te beluisteren.:dj:
 
Helaas, het is geen nieuwe track geworden, ik was te vaak overnieuw begonnen en dat is geen goed teken.
Dus om mezelf geen druk op te leggen heb ik maar een bestaande track van dit jaar ingezonden. :D
Ik kijk er naar uit om alle inzendingen te beluisteren.:dj:

Ik ben bang dat ik het ook niet ga redden en een bestaande track moet insturen, vind het wel jammer ;{
 
Helaas, het is geen nieuwe track geworden, ik was te vaak overnieuw begonnen en dat is geen goed teken.
Dus om mezelf geen druk op te leggen heb ik maar een bestaande track van dit jaar ingezonden. :D

Ik ben bang dat ik het ook niet ga redden en een bestaande track moet insturen, vind het wel jammer ;{

Het gaat om je beste track van 2020. De kans dat dat een bestaande track is, is bijna 11,5 keer groter dan de kans dat het een nieuwe track is :). Het zou me juist verbazen iedereen nu nog een track in elkaar zou moeten/willen zetten.
 
Die wens komt eigenlijk elk jaar wel een keer naar voren. We hebben er vrij bewust voor gekozen om dit niet te doen. Veel van de inzendingen zijn namelijk al eens gepost in het Tracks forum. Daarnaast zijn er leden met een heel eigen en kenmerkende sound en stijl. Die inzendingen zijn dus eigenlijk al niet meer anoniem. Voor mij persoonlijk geldt daarnaast dat ik een inzending een stem kan geven als ik weet dat de maker ervan boven zichzelf uitstijgt. Iemand die al jarenlang (professioneel) bezig is, kan een goede track inzenden die voor zijn/haar doen middelmatig is. Die zou ik mogelijk geen stem geven. Ik vind het daarom wel belangrijk om te weten wie de inzending gemaakt heeft.

Als blijkt dat een substantieel deel van de leden van mening is dat het beter is om anoniem in te zenden, kunnen we het een volgende keer natuurlijk best eens proberen.
 
Het gaat om je beste track van 2020. De kans dat dat een bestaande track is, is bijna 11,5 keer groter dan de kans dat het een nieuwe track is :). Het zou me juist verbazen iedereen nu nog een track in elkaar zou moeten/willen zetten.
We zitten hier momenteel in quarantaine, toch heb ik nog geen tijd gehad om iets te maken.
Maar als dat nog lukt wordt het gegarandeerd mijn beste track van 2020.
 
hmm ik ben mijn electronische muziek een beetje zat op moment. Heel mischien krijg ik nog een track af..... hoop van wel:mega:
 
toch gelukt om een inzending op tijd af te krijgen, ik wilde er zeker vocals bij, op de valreep, en met wat kunst- en vliegwerk het goed in de mix gekregen. de basis was al een tijd klaar. moeilik dan om er weer goed in te komen, ook weinig tijd gehad.
ben benieuwd... altijd een klein feestje.. de SF contest, het luisteren van alle inzendingen, en natuurlik; dat vage spul van mij, komt dat steeds beter over? Dr van Lansberg , ik hoop dat ik boven mijzelf uitgestegen ben, is wel altijd de bedoeling, nog immer een leerling.
 
Back
Top