Interessante BF sales

Ook nog een leuke. Ana 2 gekocht met 70% korting https://www.sonicacademy.com/news/black-friday-2020

ja die zie ik vaak voorbij komen, Ana 2, en mooie sale prijs. op een bepaalde manier begrijp ik niet wat er bizonder is aan deze synth (tegenover wat ik al heb), wat ontgaat me?
waarom heb je m gekocht, is een betere vraag, wat trok je aan? (dat leest vreemd)

EDIT: en geen MPE....
 
ja die zie ik vaak voorbij komen, Ana 2, en mooie sale prijs. op een bepaalde manier begrijp ik niet wat er bizonder is aan deze synth (tegenover wat ik al heb), wat ontgaat me?
waarom heb je m gekocht, is een betere vraag, wat trok je aan? (dat leest vreemd)

EDIT: en geen MPE....

Het doet inderdaad niet veel meer dan een Pigments, Spire of Serum, maar past zeker wel in hetzelfde rijtje. Ik had hem bij een maat gehoord en ik vond hem erg goed klinken. Ik had er waarschijnlijk nooit een volle mep voor betaald maar voor onder de 50 euro is het wel een koopje, het heeft een chord editor, die zie je dan weer wat minder vaak volgens mij. Ik moet nog wel verder in de features duiken maar de geluiden die ik tot nu toe heb gehoord passen wel in mijn tracks. Nu hou ik ook wel echt op hoor met kopen voorlopig, ik heb een breed arsenaal verzameld en daar kan ik nu wel echt wat mee. Geen MPE inderdaad, maar het is geen absolute must voor mij, Spire heeft dit ook niet en blijft nog steeds mijn favoriete Synth.
 
Het doet inderdaad niet veel meer dan een Pigments, Spire of Serum, maar past zeker wel in hetzelfde rijtje. Ik had hem bij een maat gehoord en ik vond hem erg goed klinken. Ik had er waarschijnlijk nooit een volle mep voor betaald maar voor onder de 50 euro is het wel een koopje, het heeft een chord editor, die zie je dan weer wat minder vaak volgens mij. Ik moet nog wel verder in de features duiken maar de geluiden die ik tot nu toe heb gehoord passen wel in mijn tracks. Nu hou ik ook wel echt op hoor met kopen voorlopig, ik heb een breed arsenaal verzameld en daar kan ik nu wel echt wat mee. Geen MPE inderdaad, maar het is geen absolute must voor mij, Spire heeft dit ook niet en blijft nog steeds mijn favoriete Synth.

MPE laat ik niet meer meewegen in beslissingen, anders... dat was wel even dé obsessie natuurlik.. je heb ik nog even gekeken, die chord editor. het is zeker een goede synth, onbetwijfelbaar.
en inderdaad het geluid kan geheel anders zijn, een ander karakter hebben. zoals pigments 2 ook zijn eigen karakter heeft, niet zo loepzuiver als serum (die ik niet heb, en die kun je ook manglen natuurlik), of vaporizer2, die ik wel heb (en in sale is!), maar daarin kun je heel wat krommen...

maar ik kan zeker begrijpen dat een synth een bepaalde klank heeft, of een makkelik te bereiken klank heeft tegenover andere synths, die in je tracks passen, om de ana 2 aan te schaffen.

dat is het belangrijkste: dat het in muziek kan werken, heel simpel. en soms is het een uitbreiding, maar dan is al er bij voorbaat een verbond...

ana 2, zit wel in mijn ooghoek, het ding heeft zeker wat. maar ik heb nu ook simpel het probleem of probleem: breed arsenaal. genoeg geschut!

kwam opeens bij GranRise terecht, interessant ding. niet in BF sale, wel introductie prijs, met hele mooie roli ondersteuning, maar ik denk dat dat nog niet werkt onder ableton, er is een MAX versie, maar ik heb alleen M4L (of alleen, M4L is krachtig, is MAX, met een paar dingen niet, en niet standalone..).
 
Weet niet of ie al genoemd is... sonarworks is in de aanbieding. 149 voor de studio versie, bij thoman 179 voor de studio versie mét gecalibreerde mic
 
Beste synth liefhebbers,

Ook MDLRCASE heeft een grote Black Friday actie.

We hebben een store wide sales actie met diverse kortingen

Alle 126HP Eurorack cases 20% korting
Alle 104HP Eurorack cases 15% korting
Alle studio cases 15% korting

Voor alle mensen die zelf cases bouwen hebbem we tevens een grote DIY actie. Alle eurorack rails , eurorack railssets en bijbehorende accessoires maar liefst 30% korting.

De Black Friday actie loopt tot Maandagnacht 23:59

BLACK FRIDAY INSTA.jpg - Click image for larger version  Name:	BLACK FRIDAY INSTA.jpg Views:	0 Size:	44,0 KB ID:	3798044
 
Modal Skulpt €175
Uno Synth €122
Beide bij Thomann
Verder geen absurde hardware koopjes gevonden dit jaar. Wss maar goed ook, kon de GAS nog net weerstaan dankzij gratis plugins zoals de MG-1 Realistic kloon van Cherry Audio
Edit: oeps, beide al gepoast in hun eigen topic, vandaar dat ze hier niet te vinden waren.
 
Laatst gewijzigd:
Beste synth liefhebbers,

Ook MDLRCASE heeft een grote Black Friday actie.

We hebben een store wide sales actie met diverse kortingen

Alle 126HP Eurorack cases 20% korting
Alle 104HP Eurorack cases 15% korting
Alle studio cases 15% korting

Voor alle mensen die zelf cases bouwen hebbem we tevens een grote DIY actie. Alle eurorack rails , eurorack railssets en bijbehorende accessoires maar liefst 30% korting.

De Black Friday actie loopt tot Maandagnacht 23:59

Heb nog steeds een hoop plezier van de MDLR kisten, succes met de actie!
 
en eventide/newflanged audio generate

voor €39,33 (intro prijs was 2 maanden geleden of €99, volledige prijs, maar daar houd ik me niet aan €149)

https://www.timespace.com/products/e...audio-generate

toch gekocht, BF victim.... voor deze prijs vind ik m zeker waard... en MPE

KORREKTIE: nu duikt ie weer op voor €99... dus.... was dit tijdelik, of ik kan m met een andere browser bekijken.

goed wel maf, dat net ná mijn bestelling, de prijs omhoog gaat. dus, het proberen waard om te bekijken. wellicht was het een fout. of niet. ik weet het niet.
 
Laatst gewijzigd:
nee, werkt niet meer. Prijs is nu 99 euro. Jammer, net te laat!

ik heb m net op de valreep, ze hebben ook de order goedgekeurd, en heb het serie nummer, en staat nu al op 1 iLok. geluk gehad, gelijk dat ik m had gekocht hier geplaatst. wel vreemd... echt net...
foutje dus, of wellicht, maar time+space is engels volgens mij, geen tijdzones, of het was even kort deze aanbieding. ik weet het niet.

sja, €99 is ook een vorm van aanbieding was de intro prijs, daarna was ie €149, nu dus weer voor €99.. maar goed dat vind ik ook zelf te gortig. 39 euri, ja...

ja erg jammer, was erg snel hier om het te melden. maar echt binnen een minuut was de prijs al veranderd, of 2 of 3 minuten...
 
ik heb m net op de valreep, ze hebben ook de order goedgekeurd, en heb het serie nummer, en staat nu al op 1 iLok. geluk gehad, gelijk dat ik m had gekocht hier geplaatst. wel vreemd... echt net...
foutje dus, of wellicht, maar time+space is engels volgens mij, geen tijdzones, of het was even kort deze aanbieding. ik weet het niet.

sja, €99 is ook een vorm van aanbieding was de intro prijs, daarna was ie €149, nu dus weer voor €99.. maar goed dat vind ik ook zelf te gortig. 39 euri, ja...

ja erg jammer, was erg snel hier om het te melden. maar echt binnen een minuut was de prijs al veranderd, of 2 of 3 minuten...

Bij Pluginboutique is hij wel 37,70 euro:
https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=7421
 
Bij Pluginboutique is hij wel 37,70 euro:
https://www.pluginboutique.com/deals/show?sale_id=7421

ja, klopt, maar wanneer je naar de pagina gaat.. staat ie nog voor €99... wellicht komt de sale eraan dus, eventide is een v.s. gebaseerde brand, new york, wellicht even wachten, in de gaten houden...

en waarschijnlik had ik m dan nog goedkoper kunnen hebben via jrrshop...

dus voor iedereen die generate graag wil hebben, resellers hebben soms de neiging iets te snel te zijn, en draaien dat dan weer terug. wellicht 1 dag (cyber monday, of wellicht meerdere dagen).. even goed in de gaten houden, ik zal het ook in de gaten houden...

LupkeII (you hellraiser!) dus wellicht géen fout, zo te zien, maar resellers die weer te gretig zijn, timezones en zo, was met cherry audio ook het geval, gebeurt overigens vaker...

dank bono! (everyplugin is meestal erg goedkoop, met discounts etc. niet altijd, dus nou ja, die paar euro... als jrrshop meedoet, kan ie daar het goedkoopste zijn, al is pluginboutique, met wat rewards, ook soms aantrekkelik.. en drumazon... o ja 3 granular synths, 1 via pluginboutique, was het goedkoopste + drumazon als freebie..)
 
over newflangled audio generate, het was een fout, de developer zelf reageerde op KVR:


This was a mistake which was corrected quickly. Generate is a great product, but we genuinely can't afford to sell it for $39.

Dan Gillespie from Newfangled Audio (and sometimes Eventide)


wel in sale dus, maar voor $99/€99, jrrshop: soms komt de group discount vanzelf, nu niet (GROUP is meestal het goedkoopste, heel soms FORUM); dan wordt het $83 = ongeveer €70, met paypal, die aantal lekker wat centen opstrijkt, een paar euro meer. blijft het een mooie prijs voor een prachtige synth.

--------

ik had al waldorf largo genoemd, maar audioplugin.deals heeft de komende uren, bijna alle deals die zit jaar hebben gehad, waaronder, ja waldorf largo (erg goeie synth), weer als deal....
 
Is dit de moeite als je sylenth hebt? Ik ben wel fan van waldorf.

ik heb geen sylenth, ken m ook niet, nooit gebrukt. is het dan de moeite? kan ik slecht beordelen, wat ik wel kan beoordelen dat het een erg fijn, karaktervolle (eigen karakter..) synth is. veel opties, voor modulaties. en ja, de typische waldorf sound (blijkbaar), vind m zelf érg goed.

je kunt me nog kopen zo te zien voor deze sale prijs, liep snel af, maar loopt meestal toch door (wat een zin...).
 
Voor een tegengeluid, ik vind Largo werkelijk helemaal niks aan. Platte, oninteressante en klinische sound. Maar ik hou dan ook niet zo van de Waldorf sound dus voor de fans ligt het waarschijnlijk anders.
 
Back
Top