Attica - Where were you

Ik ben groot liefhebber van The Cure, PF, Bowie en vooral Steven Wilson. Ik vind de vergelijking van deze track echter het meest passen bij "Discipline", ook een favoriete band van me.
Ik vind je stem erg op Matthew Parmenter lijken en ook de manier van zingen. Het nummer bouwt wel een beetje erg langzaam op, in sommige stukken is het een beetje leeg zoals in de intro, maar verder klinkt het wel erg goed hoor! :okdan:

Dit is Discipline (indien je ze nog niet kent, aanrader om alles van ze te luisteren, vooral de live albums):

 
Dag gentleg

ik vind het mooi gedaan:okdan:
kleine opmerking je stem moet
luider klinken en ik hoor een beetje onzekerheid in je stem:D
dus een beetje meer lucht eronder :P
verder vind ik ook de opname mooi .

groeten van andreos :)
 
allereerst: Fields of the Nephilim, de naam alleen al geeft me 'kriebels', negatieve associaties (dat kun je zeker met muziek hebben, verbonden met..) goed..

het heeft het luisteren niet beïnvloed.

ten tweede: wat het allereerste is: ja! ha! mooi!

de vokalen, re-recording? wellicht niet nodig, ik vind dat wel wat hebben wat je met je stem doet, maar zit totaal niet in de mix, je gaat met de muziek mee, op gevoel, dat hoor je wel, maar de mix "verplettert" dat.

dus ik hou wel van hoe je zo zingt. luider? glue? (....) reverbje.. het muzikaler injekteren in de mix..

maar mooi gedaan! goeie song!
 
(....) reverbje.. het muzikaler injekteren in de mix..

Zo kan het ook natuurlijk, en hoef je niet alles te heropnemen. Succes!

Gloomy :)
 
Instrumentaal heel lekker, hoewel ik vind dat de drums het nummer war log maken. Wat betreft je zang kan idd nagalm, 'n bietje chorus en je stem met EQ wat helderder maken al een heel stuk schelen, denk ik.
 
Back
Top