Behringer Swing

Behringer komt met een kopie van de keystep.
Er wordt ook verteld dat binnenkort die gratis daw er aan komt dus de combi is dan wel logisch.
Jammer dat ze niet met een leuke originele MPE controller komen die mooi aansluit op hun daw die er nu aankomt, dat zou een leuke binnenkomer zijn geweest.

 

Attachments

  • Image_SWING-Controls.png
    Image_SWING-Controls.png
    1,1 MB · Bekeken: 3.699
Maar het punt blijft wel, stel dat je een vaste klant bent ergens, het product kost 200. Dan komt Behringer die exact hetzelfde aanbiedt voor 100

Het gekke is dat die Swing ongeveer dezelfde prijs heeft als de keystep dus voor het geld hoeven mensen in dit geval zowiezo niet voor Behringer te kiezen.
Enigste wat ik me kan voorstellen is dat ie met die gratis daw op een bepaalde manier heel goed samenwerkt alleen ik kan nog niet bedenken hoe want er zit niet veel spannends in zo op het eerste gezicht.
 
Stond ook een paar posts terug, hetzij in kleinere tekst ipv dat dik zwart https://www.synthforum.nl/forum/alge...16#post3796716 :eureka:

Heb jij trouwens ooit een Keystep gebruikt? Niet dat het zo'n fantastisch instrument is (nee hoor, zit vol ergernissen die beter kunnen, en behringer firmware kennende gaan ze er wel nog enkele bovenop gooien), maar het toestel heeft een heel specifiek bedachte manier van gebruik, die wel een beetje verder gaat dan "aantal knoppen en schakelaars links boven een klein KB", daarom vind ik het ook zo absurd, er zijn zo veel manieren om een soortgelijk en zelfs beter product te maken in dezelfde prijsklasse..

Ik heb een Keystep toevallig,onbruikbaar ding,onmogelijk te syncen aan de DAW zelfs met een ERM Multiclock!

Het is een specifiek bedachte manier van gebruik,maar zeker niet door Arturia uitgevonden!,dus ja het blijven maar een aantal knoppen en schakelaars boven een klein KB geplaatst.
 
Ik heb een keystep en geen enkel probleem met sync, dus denk dat je issue iets anders is
behalve dat het zoals jammergenoeg veel devices tegenwoordig geen clock zend als ie master is en op stop staat

vind het overigens voor de prijs een super ding, weet geen alternatief die iets vergelijkbaar doet
 
Ik heb een keystep en geen enkel probleem met sync, dus denk dat je issue iets anders is
behalve dat het zoals jammergenoeg veel devices tegenwoordig geen clock zend als ie master is en op stop staat

vind het overigens voor de prijs een super ding, weet geen alternatief die iets vergelijkbaar doet

Hangt af met wat en hoe jij synct,want volgens bronnen werd mij duidelijk gemaakt dat alle Arturia troep niet goed synct

Ik zie geen enkele andere issue elders gezien het enkel de Keystep is die onmogelijk te syncen is (via midi dus),al mijn andere spullen syncen perfect.
 
Hangt af met wat en hoe jij synct,want volgens bronnen werd mij duidelijk gemaakt dat alle Arturia troep niet goed synct

Ik zie geen enkele andere issue elders gezien het enkel de Keystep is die onmogelijk te syncen is (via midi dus),al mijn andere spullen syncen perfect.

Opmerkelijk... Ik sync ook van alles en nog wat met de Keystep, geen enkel probleem. Ik vind het een heerlijk en betaalbaar ding.. veel plezier mee als beginnende synth.. man.
 
Verrassing van Sweatwater als je bij hun zoekt op Behringer Swing....8o)
 
Heeft enkel te maken met dat hij nog niet te koop is denk ik,en weinig met statement gezien ze andere B producten verkopen

Ik kreeg trouwens eerst 2x network error pagina,dus is het gewoon een redirect naar een equivalent verkoopbaar produkt, meer niet.
 
vind het overigens voor de prijs een super ding, weet geen alternatief die iets vergelijkbaar doet

Een Behringer Swing misschien? :okdan:
 
Heeft enkel te maken met dat hij nog niet te koop is denk ik,en weinig met statement gezien ze andere B producten verkopen

Ik kreeg trouwens eerst 2x network error pagina,dus is het gewoon een redirect naar een equivalent verkoopbaar produkt, meer niet.

Natuurlijk is het een statement. Je zoekt op Behringer Swing en je komt bij Arturia uit. Hoe duidelijk wil je het statement hebben hahahaha....

De error zal komen door alle bezoekjes van anderen, (of gewoon ‘user error‘ :D?) De grap swingt behoorlijk rond inmiddels......
Ik sluit ook niet uit dat Uli boos is en de site laat hacken.:dubbel:

En ja ze verkopen andere Behringer producten.
Een statement maken hoeft geen algeheel boycot te zijn :eureka:. Weet niet hoe je daar aan komt?
Gewoon een ludiek signaal.
 
Er is een nieuwe versie van de Swing, ietwat aangepast. De medogenloze wetten van de markt doen hun heilzame werk!

Zie ik nou Roland-style knoppen? :D

behringer-swing-update.jpg


 
laten ze eerst eens wat spullen gaan fabriceren de RD-9 , 2600, VCS3 of de linndrum
 
Back
Top