Samenvattend:
Behringer steelt weer eens een ontwerp om het vervolgens massaal aan te bieden.
Geen nieuws dus....
Deze keer even geen clone van een product dat al soms decennia van de markt is. Nee, deze keer weer eens een product dat nog volop in de ‘bloei’ is. Gewoon, omdat het kan...
99% keurt het ontwerp eigenlijk wel af. Toch is 1% erg blij ermee en vindt het ethisch best verantwoord, of doet niet aan ethiek voorbij de eigen omgeving.
De Swine is vooral voor Azië bedoeld en daarnaast voor de beginnende muzikanten. Dat is voor een aantal twijfelaars toch een reden om de diefstal van baas Buli goed te keuren. De ‘gutmensch’ in ons komt dan naar boven. Na het geloof schenken we hun nu Behringer en consorten. Worden we blij van.
Dan nog het groepje die Buli een held noemt. Buli is een held dat hij dit voor ons doet. Echt, hij doet dit voor ons, zijn marges zijn zo laag. Waar doet ie het van vraag je je af. Een echte weldoenert die man.
Gelukkig hoeft hij nauwelijks belasting te betalen. Dat is zo afgesproken en dus legaal.....en dus helemaal ok. Die gemiste belasting wordt wel ergens anders vandaan gehaald. Vinden we helemaal niet erg, we hebben zo wel weer een extra 606 en op de markt. Kickuhhh!!!! Gaaf man! F*ck al die moderne synths en hun bedrijven. Hadden ze zelf maar geld moeten verdienen met namaken ipv innoveren.
Ondanks, (of dankzij) de Barturia Swine wordt een enorme knaller. Zeker met de gratis DAW. En dat eco-systeemgebeuren (dat je 100% Behringer moet zijn, anders werkt je daw of synth of...... niet).
Blijkt namelijk dat als het zover is, een goed deel van de markt toch ook wel die twee tientjes wil besparen.
Probability betekent bij de Swine overigens iets anders dan bij de Arturia. In het geval van de Swine betekent het of de Swine het wel of niet doet. De sync is verder ook obv probability. Ben wel benieuwd naar de aankomende, niet gesyncte muziekstroming. Lastig dansen, maar wel hippe Behringer shit.