afred - Somoso EP

Bambisk

jwt
Lid sinds
25 november 2019
Berichten
429
Locatie
Zwolle
M'n eerste EP is nu uit op Insane Industry!

Een van de twee tracks zal een deel van jullie misschien herkennen, die heb ik een aantal maanden geleden hier gepost. Wel nog e.e.a aan geschaafd maar die is in grote lijnen wel hetzelfde gebleven. De andere track heb ik hier niet gepost, dus die is geheel nieuw. Ben benieuwd naar jullie meningen uiteraard.

Ik ben nu ongeveer vijftien minuten wakker maar zit me een partij te stuiteren van enthousiasme :D

Bandcamp:
Somoso EP, by afred

SoundCloud:
 

Attachments

  • afred 2.jpg
    afred 2.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 157
Congrats man! Niet helemaal mijn reguliere genre maar de mix klinkt volgens mij meer dan ok :) Artwork ook tof! :okdan:
 
Nice! Lijkt me ook zeker tof om nog een keer door een andere partij uitgebracht te worden :). Heftige tracks, ik vind vooral de tweede wel lekker :okdan:
 
Congrats man! Niet helemaal mijn reguliere genre maar de mix klinkt volgens mij meer dan ok :)
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​​ Artwork ook tof! :okdan:
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​​
Thanks! Ik werd enthousiaster van het artwork dan de master in eerste instantie. Door het artwork 'voelde' het opeens heel echt :D
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==
​​​
​​​
Gefeliciteerd! het zijn ook wel echte stuitertracks, supercool dat je EP nu uit is. Komt je EP ook op Beatport?
Dat heb ik even nagevraagd. Niet op Beatport. Het verkopen gaat enkel via Bandcamp. Wel staan de tracks ook nog op YouTube.

Van harte.
Het klinkt allemaal wel heftig.
Lekker ook voor op feestjes.
Thanks. Daar zijn ze ook voor bedoeld (mits de maatregelen het weet toelaten te zijner tijd)

Gefeliciteerd met je release!
Dank!

​​​​​​​
Nice! Lijkt me ook zeker tof om nog een keer door een andere partij uitgebracht te worden :). Heftige tracks, ik vind vooral de tweede wel lekker :okdan:

Thanks! Ja, ik heb enkele maanden geleden dit als doel gesteld voor 'ooit'. Nu moet ik toch weer een nieuw doel verzinnen 8)

​​​​​​​Over vroeger kan ik overigens niet mee praten, maar heb het idee dat het in de digitale wereld wel makkelijker is geworden om een label te vinden. Via Instagram heb ik bijvoorbeeld contact met meerdere labels die open staan voor demo's.
 
Dat is wel een beetje vreemd, ik heb altijd begrepen dat Beatport echt het platform is waar alle DJ's hun tracks vandaan halen. Maar ok het maakt verder ook niet uit.

Ik haal zelf ook nooit op beatport eerlijk gezegd. Bandcamp heeft mijn persoonlijke voorkeur ook, dus voor mij geen onoverkomelijk probleem
 
:okdan:

PS: Feit dat het niet op Beatport komt vind ik wel dat je veel teveel betaalt heb voor het kunnen releasen,Beatport is echt wel een must hoor voor de verkoopcijfers.

Maar goed,..laat je volgende doel zijn ,Label en via Beatport en dergelijke.
 
Laatst gewijzigd:
:okdan:

PS: Feit dat het niet op Beatport komt vind ik wel dat je veel teveel betaalt heb voor het kunnen releasen,Beatport is echt wel een must hoor voor de verkoopcijfers.

Maar goed,..laat je volgende doel zijn ,Label en via Beatport en dergelijke.

Is inderdaad een mooi punt om mee te nemen. Net als überhaupt niet meer betalen voor een release. Heb dat nu een keer gedaan, ik ben tevreden met het resultaat (tot nu toe) maar ik maak hier geen gewoonte van.
 
Back
Top