Junkie XL's Massive Synth Collection...Is For Sale!

De beste man is 52, niet 82 :bekdicht:

Nee maar gezien de hoeveelheid spullen , is het gewoon geen haalbare kaart om alles nog echt te gebruiken. En dan nog de tijd die je kwijt bent met onderhoud. Toch weer even de manual induiken om te kijken naar 'hoe zat het ook alweer'. Uiteindelijk is het een keer een te grote collectie om nog echt waarde toe te voegen aan het creatieve proces. En dan is weg doen echt geen slecht idee.
 
En dan nog de tijd die je kwijt bent met onderhoud. Toch weer even de manual induiken om te kijken naar 'hoe zat het ook alweer'.

Dat zal hij heus zelf niet allemaal doen. Het is een onderneming wat Holkenborg en z'n zakenpartner runnen. Hier meer.
 
Dat zal hij heus zelf niet allemaal doen. Het is een onderneming wat Holkenborg en z'n zakenpartner runnen. Hier meer.

Bedankt voor de link. Ik ga het lezen. Wellicht moet er juist wel spul weg omdat het een onderneming is, het voegt geen waarde meer toe aan het eindproduct en vreet het derhalve marge op.
 
Cornerman : Ja, dat zou best kunnen. Je krijgt de indruk dat ze hun zaakjes aardig goed op orde hebben, als je het artikel leest. JXL zal dan het misschien niet allemaal zelf doen, maar het moet natuurlijk wel gebeuren en het kost geld. Kan me inderdaad goed voorstellen dat het ook (tenminste voor een deel) gewoon een zakelijke beslissing is om de bezem erdoor te halen.
 
Cornerman : Ja, dat zou best kunnen. Je krijgt de indruk dat ze hun zaakjes aardig goed op orde hebben, als je het artikel leest. JXL zal dan het misschien niet allemaal zelf doen, maar het moet natuurlijk wel gebeuren en het kost geld. Kan me inderdaad goed voorstellen dat het ook (tenminste voor een deel) gewoon een zakelijke beslissing is om de bezem erdoor te halen.

Hij kan alles doen wat hij wil (prive) en moet (zakelijk) zonder al die oude rotzooi. Het is 2020, alleen verzamelaars hebben dit "nodig". Enkel hier en daar wat FX en channel strips hardware ws.
 
ik heb in eeen erg grijs verleden zn ms20 onderhanden gehad, man wat was dat ding vals, hij heeft hem daarna volgens mij ook nog in een recllametune gebruikt, vak=ls en wel......
:mega:
 
Doepfer multiple 43 euro? Wtf? 685 is veel te veel voor een dp/4. Heb de mijne voor 350e gekocht.

De prijzen zijn echt hoog...betaal je extra voor de rook die hij erin blaast?
 
Ik ben heel benieuwd of hij zijn Matrix 6, Mirage en Jupiter 6 houd en wacht met spanning op 9 dec..
Dat denk ik namelijk wel omdat hij die vaak gebruikt.

Cool hij verkoopt dus niet de Oberheim Matrix 6 en de Ensoniq Mirage. Ik ook niet :)
Ik vind dat een heel belangrijk statement. Van twee zwaar ondergewaardeerden apparaten die bijde unique sounds kunnen produceren.
ok niets voor de de preset heads maar wel voor de sounddesigners onder ons.

De Jupiter 6 gaat wel weg.
 
ik heb in eeen erg grijs verleden zn ms20 onderhanden gehad, man wat was dat ding vals, hij heeft hem daarna volgens mij ook nog in een recllametune gebruikt, vak=ls en wel......
:mega:

Hey tof dat je hier nog eens langs komt. Is weer een tijdje geleden. :mega:
 
Bij elk instrument staat er toch nog even achter "Powned by Junkie XL", voor het geval dat je dat nog niet wist :D

Echt he, alsof ons dat ene moer intereseert.
ik heb nog een bigmuff, leslie emulator en boss DD1 van hem. :mega:
Liever heb ik spul van niet rokers.
 
Jupiter,4,6,S-950 en Mirage meteen verkocht.

Mirage was een bargain,als die er nog was had ik hem gekocht,ondanks ik er 1 heb gevonden ook op Reverb voor zelfs veel minder.

De DX-5 is ook een goede deal,wel jammer van de kras er op
 
Jupiter,4,6,S-950 en Mirage meteen verkocht.

Mirage was een bargain,als die er nog was had ik hem gekocht,ondanks ik er 1 heb gevonden ook op Reverb voor zelfs veel minder.

De DX-5 is ook een goede deal,wel jammer van de kras er op

Ah shit, hij heeft hem wel weg gedaan... hoeveel is er neergelegt?
 
Vergeet niet dat de douane je ook nog pluimt er bovenop.
die dp heb ik echt niet gezien. Niet dat t uitmaakt. Allemaal te duur.
heb ik nu goed gezien dat die dx5 voor minder dan 2k te koop stond?
 
344 voor De Mirage Rack,koopje voor een rack versie.

Die DX-5 is interesant ,weet dat die voor de DX-7 uitgebracht is geweest als test en er zijn er vrij weinig van.
 
wat een deceptie.................................

Bummer 1:
Het zouden toch veilingen zijn?
Bummer 2:
Prijzen zijn relatief hoog van wat ik tot nu heb bekeken....
Bummer 3:
Hij had niet eens een Make Noise QMMG..... :bekdicht:

Three strikes he's out! Bye Tom H. :doei:
 
Back
Top