The Horrorist - When I raise my hand (again) remixrelease Riot Radio Records

Tanzkonsol

a.k.a. SLAVES OF SINUS
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
475
Locatie
Zoetermeer
Jammer, is net die van jou niet te luisteren :frons:
 
Heel erg vet dat je hem hebt geremixed. De wel beschikbare platen klinken goed, dus ga nog ff overwegen om deze aan te schaffen :)

Het label staat altijd garant voor kwaliteit en brengt veel leuke dingen uit. Ik heb uiteraard alle gemasterde tracks al kunnen beluisteren, hopelijk is er binnenkort weer eentje extra te beluisteren via Bandcamp.
Maar zal je ongetwijfeld bevallen. Je kan eea ook via Facebook van het label volgen uiteraard.
 
Vette shit! Heftige track heb je ervan gemaakt, erg cool hoe die kicks van het midden naar buiten toe (lijken te) knallen :)
 
Ha dank! Ja ik zat wel enorm te puzzelen wat er van te maken. Focus liggen altijd op de vocalen dus daar de meeste ruimte voor gegeven. Kicks was een kwestie van de juiste distortion uitproberen.
Maar het label vond het de beste track als opener voor de gehele release, dus blij mee.
 
Snap ik :). Vind het misschien wel het moeilijkste van het produceren, de kicks. Ik hou ook wel van een potje distortion en de wat langere tails. Klinkt dik tijdens het jammen, maar oef wat lastig om in je mix goed te krijgen als je er wat van gaat maken.
 
Snap ik :). Vind het misschien wel het moeilijkste van het produceren, de kicks. Ik hou ook wel van een potje distortion en de wat langere tails. Klinkt dik tijdens het jammen, maar oef wat lastig om in je mix goed te krijgen als je er wat van gaat maken.

Ja, ik had zelfs nog maar weinig tijd want had het wat laten liggen. Binnen 3 dagen uiteindelijk het geheel gemaakt. Vertrouw inmiddels aardig op mijn gehoor voor de mix, en aan de mastering-man om te kijken hoe e.e.a. nog beter tot zijn recht te laten komen.
 
Daar heb ik vroeger nog wel eens op gestampt de Horrorist. Behoorlijk leip die gozer. Vet dat je die remix mocht maken, en ff geluisterd en klinkt ook erg goed!

DANK!!! Ja Oliver is nog steeds een van de meest actieve performers en inderdaad met nog steeds een steekje los. hahaha
 
Ik kan nou jouw preview laden, lekkere gore tunnelsound! Dacht dat het best wel dicht bij het origineel lag aangezien het niet echt ver van de stijl zit die hij soms deed, maar de meeste elementen zijn echt van jou.

DANK!!! Ja Oliver is nog steeds een van de meest actieve performers en inderdaad met nog steeds een steekje los. hahaha

Ik heb hem een keer live zien optreden en gewoon die hele gore kreten uit zijn oude platen even ter plekke zien herhalen. Dacht altijd dat het bakken met effecten of zo kostte maar die gast klinkt gewoon precies zoals op plaat: WASISTLOOSSSDEUTSCHLAAAAAAANNNNNNNNDDD
 
Back
Top