Wie zit er op Instagram? Ik volg je graag

synthsandcats :okdan:

Van mij geen like of reactie op instagram (ik doe niet aan social media), maar hier dan toch even een reactie: Gave foto's !!

Ja maar.. SF is toch óók social media? :beard: :D
 
Ben denk ik een oude lul, maar leg mij eens uit hoe vierkante polaroid kiekjes zich verhouden tot muziek maken...
 
Ben denk ik een oude lul, maar leg mij eens uit hoe vierkante polaroid kiekjes zich verhouden tot muziek maken...

Als je weet hoe, kun je video's uploaden met redelijk goede kwaliteit stereo geluid...
Verder blijft het gewoon een ordinair popularity contest...
 
Hola.

ik heb het wel maar alleen voor een paar familieleden :D
ik maak geen tijd vrij ervoor.
ik maak liever muziek.
en heb zelfs youtube verwijderd
het lijd tot niets en houd mij af
van mijn core.
misschien voor mensen zónder
hobby's.

groeten van andreos:)
 
Dag forummers,

Ik zit sinds kort op Instagram. 7 jaar te laat, geloof ik, maar beter laat dan nooit :D Wie gebruikt Instagram nog meer voor zijn muziek? Deel je link, dan volg ik je meteen.

Die van mij is:

https://www.instagram.com/defactotechno/

P.S. Als je Insta niks vind ook prima. Ik erger me af en toe ook kapot aan alle narcistische foto's. Maar dan hoef je niet te reageren :D

Wel even de openingspost lezen voor je reageert :Z
 

Om deze draad maar eens een schopje geven: Bombario en ik hebben samen een release gescoord en hebben derhalve voor het samenwerkingsproject een mooie naam bedacht met uiteraard een nieuw Instagram profiel. Nu wil het label graag dat we de socials uitbouwen, dus we kunnen alle volgers gebruiken. :halleluja

(Terug volgen schijnt een ding te zijn; de verhouding volgers / volgend is blijkbaar belangrijk... gedoe die online borstklopperij maar je ontkomt er niet aan als je een beetje commercieel succes ambieert)
 

Om deze draad maar eens een schopje geven: Bombario en ik hebben samen een release gescoord en hebben derhalve voor het samenwerkingsproject een mooie naam bedacht met uiteraard een nieuw Instagram profiel. Nu wil het label graag dat we de socials uitbouwen, dus we kunnen alle volgers gebruiken. :halleluja

(Terug volgen schijnt een ding te zijn; de verhouding volgers / volgend is blijkbaar belangrijk... gedoe die online borstklopperij maar je ontkomt er niet aan als je een beetje commercieel succes ambieert)
Nice, teaser klinkt lekker. Ik heb op "volgen"gedrukt.
 
Toen ik na een lange pauze eerder dit jaar weer eens een release had, voor het eerst (en laatst) ingespannen met Instagram-video's, pinned tweets, scheduled repeats en dergelijke. Als dat gehoereer een blip opleverde, heb ik 'm gemist. Er zit ook nul innovatie in de meeste promotionele posts - ik kijk eerlijk gezegd liever naar studio's, onhandig gefilmde en slechte uitgelichte jams en het vóórwerk van een track dan een gepolijste still met een #linkinbio.
 
Als dat gehoereer een blip opleverde, heb ik 'm gemist.
Het is voor mij ook meer omdat labels erop geilen dan dat ik er zelf iets van verwacht... Maar voor nu speel ik het spelletje even mee :)
 
Maar voor nu speel ik het spelletje even mee :)

Ben benieuwd naar jouw bevindingen, report back enzo. :) Ik merkte wel dat bijna-parodie je post volstoppen met hashtags werkt, dus als ik een studio-dingetje post doe ik dat maar wel braaf. *D
 
Misschien vindt je mijn synthsandcatsi dan wel cool. Wel veel kat in de foto’s en filmpjes ook ;)

Ik volg je al! :doei: Die zwart-witte beer is een snoes! Mijn kat Bacchus vindt de trap naar de studio eng en komt er dus nooit gezellig bij. Hij zit wel regelmatig onderaan de trap commentaar te geven en m'n "kom dan" te negeren.
 
Back
Top