Wie zit er op Instagram? Ik volg je graag

Ahhh dit is zo super tof initiatief!
Ik heb iedereen gevolgd, die hier een link heeft gedumpt wat muziek gerelateerd is! onder mijn (achter) naam Dolleman

instagram.com/dolle_man

Ik gebruik dit account alleen voor synths en muziek, en ik merk dat het fijn is om persoonlijke insta account los te koppelen van mijn andere passie.
Insta is super laagdrempelig, heb ook een youtube kanaal maar dat heeft toch zijn andere dynamiek.(echt maar 15 volgers daar 8D )

Als iemand uit Amerika via Insta of YT mijn sounds waardeert en ook into synths is, is dat mij 10x meer waard dan als je vaste vrienden groepje je post (automatisch liken) puur omdat ze je vrienden zijn.

Ik heb een hydrasynth en toen het officiële account ASM Ashun Sound Machines mijn post tof vonden was ik echt super vereerd :engel:
Door de gebruik van hashtags # bereik je echt je doelgroep naar mijn idee.

Ik ga jullie post liken! super leuk! veel "lotgenoten" :luv:

X Dolleman
 
Aangemaakt, maar nog leeg.. wordt aan gewerkt 😅

KLIK
 
Nah, ik hou niet van social media.
Ik zit enkel op Facebook, maar niet dat omdat ik Facebook beter vindt dan alternatieven. (vraag maar waarom als je nieuwsgierig bent :D)

Misschien zou ik meer liefhebbers bereiken moest ik mijn muziek delen via Insta/Toktik/Twatter/Flaschgfbizo... maar ik ben geen Machiavelist.
 
Back
Top