Norand Mono

1615128081186.png


Eindelijk een “acidbak” voor de 21e eeuw :)
Ik ga hier niet alle features opsommen maar kan een lezing van de manual wel aanbevelen.
Zowel op de Norand site als op youtube zijn ook wat filmpjes te vinden...
www.norand.io
 
Hier een plaatje!
ziet er wel cool uit. gave features!
 

Attachments

  • e625190 copy.jpg
    e625190 copy.jpg
    68,1 KB · Bekeken: 208
Vet er zit FM en X-mod op.
4-OP FM wow das wel unique.
Zitten goede sounds in de demo's op hun site.
 
Net even wat dingen gekeken en geluisterd via de pc. Ik mis toch wel echt wast goede demo's van acid baslijnen. Van deze demo's sla ik nog niet stijl achterover. Ook niet van die drum geluiden. Het ziet er wel super degelijk uit allemaal. Ik denk dat het apparaat meer kan en potentie heeft dan uit de demo's blijkt. Dan zou ik misschien nog eerder een Avalon Bassline kopen denk ik...
 
Ik heb hem pre-ordered. Ben benieuwd. De sequencer mogelijkheden lijken me erg leuk om mee te werken.
 
Heb net de doos opengemaakt en zit er mee te spelen. Klinkt leuk vooralsnog. Makkelijk even wat op te jammen zonder manual. Ga nu even met de manual erbij kijken wat ik er uit kan halen.
 
bevalt ie nog @Stentec ?
Ze zijn ook met iets nieuws bezig las ik in de update mail:
"
We believe that high-end synths should not be expensive and we are working hard toward making this a reality, but as a young company, it obviously takes time ! Stay tuned for our next release, it might be sooner that you think :) "
 
In het mailtje waar ze hun nieuwe Norand Morphos aanbieden noemen ze een volgende Mono:
The next step for us is the release of Mono V2.0, it will feature some amazing new features, and it will prepare our software architecture for all our next products.
 
Back
Top