Transhumanism 4 (electro) op vinyl/digitaal

Tanzkonsol

a.k.a. SLAVES OF SINUS
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
475
Locatie
Zoetermeer
On The Slate is wel lekker. Ik merk toch best veel Step invloeden in electro tegenwoordig. Maar je kunt ook niet voor eeuwig Drexciya en Dopplereffekt rehashes maken.

> Dave Clarke, Juan Atkins, DJ Stingray

Ome god!
 
Dank Bikkel, er zijn inderdaad leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegio producenten die à la Drexciya tracks maken en zo ook hun vaste sound hebben. Dat klinkt altijd wel goed natuurlijk en ben daar soms ook wel jaloers op. Maar het neigt ook wel naar eentonig soms. Ik luister zelf weinig van andere releases en koop sporadisch wat, hoop zo een beetje de invloeden ook buiten de deur te houden. Vooralsnog met succes dus.
 
... er zijn inderdaad leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegio producenten die à la Drexciya tracks maken...

Hehe... ik ben nu ongeveer een jaar bezig met electro maken - een genre dat ik echt fantastisch vind en heel leuk om te doen - maar ik zit nog steeds in deze categorie, ben ik bang. Ik ben daarom altijd erg onder de indruk hoe jullie zo'n totaal eigen draai aan het genre weten te geven, en tegelijkertijd toch heel duidelijk 'electro' blijven. Petje af dus! Ik koop jullie release zodra hij uit is.

Mooi werk!
 
Supervet heren! Ik zit hier met de DT77O PRO op mijn kop en de bas komt lekker door

kijk, dat horen we graag! Het voordeel van het werken in het project met 3 anderen is dat je elkaars tracks kan beoordelen, tips geven etc. voordat het richting label of masteraar gaat. Een ieder luistert op zijn eigen systeem en met een eigen visie. Je steekt er echt altijd iets van op!
 
Eerste persingen binnen!
 

Attachments

  • 130308275_2841387252799293_2073864573257380161_o.jpg
    130308275_2841387252799293_2073864573257380161_o.jpg
    29,3 KB · Bekeken: 176
Back
Top