Behringer RS-9

Behringer RS-9 is a cool drum sequencer for eurorack, but do you want it? >>> https://ask.audio/articles/behringer...do-you-want-it

Click image for larger version  Name:	image.jpeg Views:	146 Size:	60,2 KB ID:	3794224
 
Last edited by a moderator:
Ik heb 't niet nodig maar voor 149 euro een RD 9 in m'n rack da's toch wel heel verleidelijk.

Het zou toch gaaf zijn als ie echt creatieve dingen ging doen (kan ie ook nog eens op iets anders dan prijs concurreren).
Maar verder kudos hoor, Behringer eurorack modules zijn echt prima, TD3 ook geen klagen.

Daar hoop ik ook op dat als ie een beetje al die classics heeft uitgebracht dat ie dan 'ns een paar leuke originele fx modules gaat uitbrengen. :okdan:
Dat moet voor TC Electronic niet zo moeilijk zijn zou je denken?
En dan in de prijsrange van zo'n 100-200 euro of zoiets.
Zucht, vroeg of laat zal het ooit toch wel zo'n Go Go rack worden vermoed ik.
 
Niet om aan te gluren. Waarom zo lelijk? Echt vreselijk weer.
Is dat de straf voor de belachelijk lage prijs? :D
RS 9 heeft overigens niets van doen met de RD 9.....
 
En waarom eigenlijk? Clock input dat is het...eurorack draait om cv inputs voor mij. Dit gaat voor mij het doel van modular een beetje voorbij.
 
Daar hoop ik ook op dat als ie een beetje al die classics heeft uitgebracht dat ie dan 'ns een paar leuke originele fx modules gaat uitbrengen. :okdan:
Dat moet voor TC Electronic niet zo moeilijk zijn zou je denken?
En dan in de prijsrange van zo'n 100-200 euro of zoiets.

Eurorek versie van Fireworx, hmmmm.
 
Ik zie voor iedere trigger 2 outputs. 1 voor accent?
Coole drum sequencer. 150e is toch niet echt goedkoop? Normaal geprijst zou ik zeggen.

en wat zouden de knoppen 'filter' en 'poly' doen?
 
niet goedkoop? welke euro sequencers heb ik dan allemaal gemist? :D
 
niet goedkoop? welke euro sequencers heb ik dan allemaal gemist? :D

Ja is idd wel goedkoop.
Maar het is maar een drum sequencer. Weet nie zeker maar ala 909 en die sequencer heeft individuele accenten.
 
Verdacht goedkoop. Ierdergeval goedkoper dan gedacht.
 
Laatst gewijzigd:
Gelukkig hebben we Behringer voor echte vernieuwing, al gaat het vooral over de prijs.
 
Back
Top