Modor DR-2

Nieuwe drumcomputer 'made in Belgium'


modor-modor-music-dr-2.png
 
Last edited by a moderator:
jazeker maar zal toch niet zo zijn dat ik een van de weinige ben zo te zien aan het aantal reactie,s.
Ik heb geen spijt van de aankoop klinkt goed.
 
Ik heb er ook een. Hij klinkt erg goed en dynamisch. Bouwkwaliteit is ook prima.
Feature wise zijn er wel wat concessies gedaan wat ik jammer vind (door beperkte geheugen in processor).
Zo zijn er geen motion sequences of parameter locks mogelijk.
Je kan echter wel wat variatie in de parameters krijgen met accent, A/B, velocity en nog wat andere truukjes, maar ik vind het persoonlijk net iets te beperkt. Zelfs de meest eenvoudige drumdoosjes kunnen dit al tegenwoordig.
Om live mee te spelen is hij echt leuk, al merkte ik wel dat in slave modus hij uit sync gaat als je patterns of kits swapped.
Wat me ook opviel is dat hij vooral goed in hardcore dingen is, dus wellicht niet voor iedereen. Dat kan echter ook aan mijn skills liggen.

Ik heb hier een eerste trackje live opgenomen.
 
Ik had veel zin eentje te kopen maar lees op fora van verschillende eigenaars dat het ding simpel weg niet degelijk extern te syncen is.

Iets wat ik juist eigenlijk enkel zou doen.

Onbruikbaar dus.

Crazy.
 
Superbooth 21: Modor Music DR-2 is a 6-channel digital drum Synthesizer/drum machine powered by 15 drum algorithms and a creative sequencer, first look.
Modor Music DR-2 is available now worldwide for 1799€/$2099 USD.


Modor-Music-DR-2-768x512.jpeg

DR2achter.jpg

DR2_front.png


 
Back
Top