• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Modor DR-2

digit62

Well-known member
Nieuwe drumcomputer 'made in Belgium'

https://l.facebook.com/l.php?u=https...CLLPCZAcuw&s=1

modor-modor-music-dr-2.png

Last edited by a moderator:

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Mooi design met die schuine lijnen.. ziet er gelikt uit!

fjoesz

Well-known member
hij klint als een doffe krant gewoon toch. vond die nf-1 wel interessant maar dit.. voor t zelfde geld heb je een pulsar23 weetjewel

Spinal

Well-known member
Heb de demo's gecheckt, maar op mij komt het over als simpelweg de Microtonic plugin in hardware. Het heeft hier en daar een scherper randje.

Stentec

Well-known member
Zier er mooi uit. Kan denk ik veel beter klinken dan die demo's maar die prijs is wel behoorlijk hoog.

Mr. Muzak

Well-known member
Een beetje flauwe reacties hier. Ok, het is (peper)duur. Maar ook wel een kwaliteitsvol 'boutique' product, waar volgens mij wel een markt voor is.
Geen samples, alles gemaakt via synthese. Zeer hands-on met 12 parameters die je kan bedienen. Een sequencer die naast iets van Elektron kan staan. Enzovoort
En veel meer live-acts gaan hier iets mee zijn ipv met de Pulsar (beetje kromme vergelijking ook). :beard:

egres

Hardwarepolitie
Een beetje flauwe reacties hier. Ok, het is (peper)duur. Maar ook wel een kwaliteitsvol 'boutique' product

Flauw,denk het niet,er is een verschil tussen peper duur en overdreven duur,daarom wordt er vergeleken met wat erin zit of eerder wat eruit komt,en als je dat doet dan kom je snel tot de conclusie dat iets overdreven duur kan zijn.

'Boutique' beperkt zich tot de bekasting,Marquardt schakelaars en prijs in dit geval.

Negative Plus

This is bat country !
In deze prijsklasse heb je als tegenstander de elektron rytm, succes daarmee. Jammer want er zal ongetwijfelt veel tijd en liefde in dit product zijn gestopt.