Staat van het forum op dit moment

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Al enige weken ervaren we, zoals iedereen weet, de nodige problemen met het forum. Zo zijn er bijvoorbeeld issues met de software en de layout. Die problemen zijn vanzelfsprekend bij ons bekend. We zien ook dat deze problemen de nodige frustraties bij de gebruikers opleveren. Die frustraties ervaren we zelf ook, niet alleen in het gebruik van het forum maar ook in het beheer ervan. Daarom hebben we enkele scenario's opgesteld die we nader gaan bestuderen. Welk scenario er ook gekozen wordt, het gaat tijd kosten en elke keuze brengt op de korte termijn ongemakken met zich mee.

Dit is vervelend nieuws, dat besef hebben we. Tegelijk willen we ook laten weten dat er gewerkt wordt aan een oplossing, welke oplossing dat dan ook wordt. We vragen je om begrip voor de bestaande ongemakken. Uiteraard kan er gereageerd worden op dit bericht. Opbouwende kritiek is altijd welkom.
 
Succes met het zoeken naar de mogelijkheden voor verbeteringen :okdan: !
 
Hier werkt iig alles al geruime tijd naar volle tevredenheid. :okdan:
 
:okdan: succes!

Er is mee te werken, dus neem de tijd!
 
Schermafbeelding 2020-11-10 om 16.28.18.png



Sinds een poosje mis ik die tekentjes voor elk topic om snel naar de laatste gelezen post te surfen. En dat is enkel op mijn imacs, niet op iOS

Was dit al gemeld?
 
yup, ze zijn er wel, maar je ziet ze niet. Je kan dus wel klikken op de plek waar je het verwacht (achter de datum) ;)

@SF team: succes!
 
yup, ze zijn er wel, maar je ziet ze niet. Je kan dus wel klikken op de plek waar je het verwacht (achter de datum) ;)

@SF team: succes!

ok da is een handige tip, ik merkte al dat er dingen werkte die je niet zag, daar had ik nog niet aan gedacht, want wel zo handig.


sukses! Dr van Lansberg , het geeft inderdaad wat ongemak, het is jammer, maar beter een goede oplossing, dan een tussentijdse, die dan wéer tot problemen leidt.

goed dat je het kommuniceert, vroeg me al af, wanneer het zou worden aangepakt. maar blijf lekker op SF! op onzichtbare knopjes drukken, mmmh heeft ook wel wat...
 
Succes. Ik merk de problemen ook maar het is nog steeds werkbaar. Ik heb de problemen met de missende icoontjes ook dus als jullie hulp nodig hebben om het probleem te debuggen hoor ik het graag.
 
De huidige problemen zijn vervelend, maar heb nog geen seconde gedacht dat er achter de schermen niet hard aan wordt gewerkt.
Succes mannen (m/v)! :okdan:
 
Thnx voor het bericht en succes!

Enige dat ik mis zijn de zichtbare icoontjes.
Nu vond ik die altijd al erg klein, maar nu zijn ze nog moelijker om op te klikken :P
 



Sinds een poosje mis ik die tekentjes voor elk topic om snel naar de laatste gelezen post te surfen. En dat is enkel op mijn imacs, niet op iOS

Was dit al gemeld?

De icoontjes zijn terug.
 
Back
Top