Wie heeft er ervaring met de Soundtower Sequential REV 2 editor?

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.462
Locatie
Amsterdam
Zijn er leden die ervaring hebben met de Sequential REV 2 editor van Soundtower?

Ik heb tot ergens begin volgend jaar een Sequential REV 2 te leen, en zou graag vooral de sequencer willen kunnen editen op mijn oude iMac.

De editor is helaas prijzig, en eerdere Soundtower editors kregen de afgelopen jaren regelmatig weinig enthousiast makende reviews.

Ik lees graag ervaringen uit de eerste hand, van leden die deze REV2 editor zelf daadwerkelijk gebruiken (en liever geen verhalen in de trant van 'ik heb geloof ik wel eens ergens gelezen...').
 
Ik heb hem! Ik gebruik 'm voorlopig vooral als bankmanager (om sounds te kopiëren tussen banks onderling enzo). Prijs is $69.
 
Ik heb hem! Ik gebruik 'm voorlopig vooral als bankmanager (om sounds te kopiëren tussen banks onderling enzo). Prijs is $69.

Ah, o.k. Ik las eerder dat veel van de Soundtower editors regelmatig crashen.

Ik zou graag van de door mij gemaakte sounds en sequences alle parameterwaardes bij elkaar kunnen zien.

En de REV moet al voor de kerst terug naar de eigenaar hoorde ik gisteren. $69 is me toch wat te heftig wanneer ik ‘m maar zo kort kan gebruiken.
 
Back
Top