• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Vector Synth

MSDOS

Well-known member
Additive synth gebaseerd rond de Vector Orbiter https://sonicstate.com/news/2020/11/09/vector-synthesizer-upgraded/
vector_top.png

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Tof idee, niet zo'n toffe demo.

egres

Hardwarepolitie
Jammer dat die prijzig is,ik denk dat er 200e bij is gekletst.

Oorspronkelijke prijs was net onder 700e dacht ik

MSDOS

Well-known member
Waar ik geen goede voorstelling van heb is hoe typerend een additive synth klinkt? Meer in de zin van een ‘dedicated additive synth’ zeg maar de Kawai K5000 met goed klinkende formant filters en zonder pcm samples. Zou het zich dan onderscheiden tov m’n huidige klank palette?

egres

Hardwarepolitie
^,ja die ontbreekt,zeker voor de nieuwe prijs! :/

PS: enorm gat in de markt is een Midi joystick controller bakje,is er naar mijn weten niet,die dat maakt verkoopt er massa's..

Negative Plus

This is bat country !
Klinkt allemaal niet zo spannend en dit is met effecten. Gelukkig heb je van de in totaal 25 draaiknoppen +- 17 knoppen om deze effecten te bedienen.

^,ja die ontbreekt,zeker voor de nieuwe prijs! :/

PS: enorm gat in de markt is een Midi joystick controller bakje,is er naar mijn weten niet,die dat maakt verkoopt er massa's..

Dit zou zo simpel kunnen zijn en weinig moeten kosten. Je zou t in eurorack zelf kunnen maken maar dat wordt wel weer prijzig...

egres

Hardwarepolitie
^,hij oog groot op foto en is aantrekkelijk,maar na nader onderzoek kwam ik ook uit dat het een vrij klein doosje is eigenlijk (helaas).