Jasper Stand extra 'armen'

Morpher

XAKALELE
Lid sinds
29 mei 2011
Berichten
552
Locatie
Rotterdam
Hey allemaal,

ik heb een Jasper stand in de studio staan en vroeg mij af of het mogelijk is om daar een 19" rack aan te hangen.. Hebben ze daar een modulaire extensie voor?
Ik zie mensen weleens via een extra accesoires wel eens speakers of laptops aan de stands hangen, maar vroeg mij of er ook een 19" accesoire was.. Houdt ie dat überhaupt?
 
Ik heb een 19 rack extensie gehad voor een jaspers rack maar deze helaas net verkocht. Deze was behoorlijk stevig zoals je van jaspers spul verwacht. Er konden 6 units aan 19" spul in.
Helaas zie ik hem niet meer op de Thomann site staan waar ik hem volgens mij vandaan heb. Misschien dat Jaspers hem zelf nog aanbiedt? Ik heb ook wel eens onderdelen direct op hun site besteld.
 
Nee, deze gaat onder een van de liggers. De ligger en de zij-buis van de stand zijn onderdeel van de constructie.
Je kan een extra hoek-stuk, een extra buis en een extra t-stuk bestellen. Dan kan je hem als vleugel gebruiken. Alle onderdelen zijn los te krijgen. Maar ik denk dat dat een stuk minder stevig gaat zijn.
 
voor de prijs een 19 inch rackje van innox en een 2e hands extra jaspers en dat rackje zetten op de buizen vd jaspers, met wat stoelpoot viltjes en klaar?
Die alu profiel en houder kost niet veel, kan je dus zelf in je jaspers knutselen ipv dat ding te kopen van hen. 4 gaatjes boren en klaar. Was 44 euro excl verzend voor de onderdelen zag ik deze nacht. Maar ik ga 't in de stand houden met een extra los rackje. Voordeel: je kan t verschuiven als je aan de kabels moet zijn.

Denk dat ik 't (nog een keer) zo ga doen - sideways for her pleasure

Click image for larger version  Name:	IMG_5234.JPG Views:	0 Size:	73,0 KB ID:	3793347


zo deed ik 't al:

IMG_3951.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top