Behringer Deepmind Demo's en Presets

Harry Turtle

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2009
Berichten
769
Locatie
Pernis
Ha Uli haters of liefhebbers?

Ik heb de Deepmind 12D een weekje uit elkaar getrokken en vol geprogrammeerd.
Toch wel een erg leuke synth. Soort clavia met een analoog randje ofzo.. En het klinkt echt veel beter dan dat...
Het klinkt ook allemaal net ff wat romiger en lekkerder dan bv zo'n blofeld die vooral heel ijzig is ofzo..

Hier een demo met sounds die ik heb gemaakt die ik representatief vind voor de synths mogelijkheden.
https://www.youtube.com/watch?v=HoF5TxNlcRA&ab_channel=Conforce

En 3 demo trackjes die ik met de presets in elkaar heb gebakken. Zeer divers.
https://www.youtube.com/watch?v=XGAtk19xswo&ab_channel=Conforce

Also t nog niet genoeg is ook nog een self generative patch die zichzelf start met de hold en ctrl-sequencer functies.
https://www.youtube.com/watch?v=Wyb_ndk_zhc&t=6s&ab_channel=Conforce

Zijn de oscilators heel spannend?? hmm heel basic ofzo. Goed genoeg voor lushe sounds en dingen die goed snijden. Zelfs warme mid basjes gaan nog.
De envelopes zijn niet rete snel. Althans geen mono/poly niveau hahaha maar goed..

Toffe allround bak. Sorry ja beetje pro behringer geworden.. Al moet ik zeggen dat de rd8 direct is teruggegaan.
 
Die self generative patch is tof!

Zou bijna ook zo'n 12D willen, al denk ik dat de summit 'm ver uit het veld zou slaan :engel:
 
Effe kort geluisterd, er zitten mooie patches tussen, die self generative patch is lekker ook.
Op het eerste gezicht lijkt een deepmind heel basic maar als je je verdiept in de fx en de modulatiematrix dan geeft ie best lekkere mogelijkheden voor sounddesign vind ik.
Zo bij elkaar voor de prijs een hele leuke synth wat mij betreft en het voelt ook redelijk degelijk in ieder geval en nu na 2 jaar werkt alles nog prima.
 
Hey Harry, mooie patches zeg. Ben erg fan van de Deepmind.
Een veelzijdige synth die ik niet heb overigens maar een maat van me heeft hem.
Zit wel eens op een deepmind 6 te azen maar heb wat veel overlap.
Mooie pacthes iig:okdan:
 
Dat heb je goed gedaan! Hoop originele dingen tussen...

Die self generative patch is tof!

Zou bijna ook zo'n 12D willen, al denk ik dat de summit 'm ver uit het veld zou slaan :engel:

Ik heb nu al een tijdje de Peak en D12, vind ze wel heel verschillend. De Peak is een stuk doffer, maar meer hands-on en stuk veelzijdiger. Sommige sounds is de Peak veel beter in, andere weer meer in het voordeel van de D12.
 
Een peak is natuurlijk maar een halve summit. En je hebt niet het vette multimode filter ;)

Maar goed, de D12m zou hier ooit nog best eens een keertje kunnen verschijnen .. eventueel.
 
ja die peak lijkt me gaaf. snappy ook. de dm is minder snappy. maar ja daar heb ik de monopoly en sh101 wel voor.
 
SB-SIX thanks man! vind de dm ook zeer hands on hoor. maar weinig realtime parameters die spannend zijn. osc's zijn heel basic

Ja eens vind de d12 ook zeker leuk hoor, maar zit daar toch wat vaker in de menu's of in de app. Maar hij kan heerlijk klinken zoals je mooi hebt laten zien hier, superleuke fx sectie ook. Ik moet nog eens wat meer in de motionsequencer duiken
 
Is je preset bank te downloaden ? of Ik wil het reposten naar mijne lokale muziek maat..

En ja presets maken is kunst, of vind ik een kunst, brengt meer op dan een track op spotify, en retweeten is lame, maar da's heel normaal sinds de smartphone
 
Laatst gewijzigd:
Okey, Merci, Cool !! en proff,,

't doorgemailt naar mijne lokale deepmind-belover muziek-maat
 
Back
Top