Beelden van Den Haag

Fonograaf

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2014
Berichten
159
Hallo luyden,

Ik ben opzoek naar wat beelden van Den Haag voor 'n nummertje dat ik op YouTube wil zetten. Ik heb ooit meegedaan met een workshop genaamd 'Revive the City', en dat betrof de stad Den Haag. We kregen een samplepakketje van veldopnamen van de stad, en de opdracht er een nummer van te brouwen. Dat is na 3.5 jaar eindelijk gelukt ;-). Wel zo leuk er ook beelden van de stad bij te hebben. Lengte van het nummer is 03:41. Misschien dat een van jullie wat heeft liggen, of wat wil schieten met je telefoon of camera, als het beeld maar niet schokkerig is. Als er iemand uit de voeten kan met een programmaatje om geluid en beeld bij elkaar te zetten, zou dat helemaal tof zijn. Zelf kan ik alleen met geluidssoftware overweg.

Groetjes,

Filofoon
 
Het videootje is inmiddels af en te zien op mijn kanaal (Filofoon op YouTube, of linkje in profiel). Bedankt aan eenieder die meedacht.
 
Wellicht handiger om het filmpje gelijk te posten dan mensen op een scavenger hunt te sturen ;)


Heu, dank je, ik durfde het alleen niet omdat dit niet het muziekdeel gedeelte v/h forum is. Maar top!
 
Back
Top