iZotope Iris 2 gratis (tot 30 November)

Zo zeg, die was van origine ooit iets van 149 euro dacht ik.
Ik heb 'm ooit tijdens Black Friday voor iets van 45 euro gekocht alweer een paar jaar terug en dan nu gratis!
Als je ook maar enigzins van soundscapes en/of ambiënt houdt moet je 'm echt downloaden.
Waarschijnlijk is er wel een soortgelijke vst maar er zijn er maar weinig die spectrale synthese doen.
 
ik kocht hem 2 maanden terug voor 10,- bij PluginBoutique. Volgens mij is dat een beetje de gangbare prijs..
 
Zo zeg, die was van origine ooit iets van 149 euro dacht ik.
Ik heb 'm ooit tijdens Black Friday voor iets van 45 euro gekocht alweer een paar jaar terug en dan nu gratis!
Als je ook maar enigzins van soundscapes en/of ambiënt houdt moet je 'm echt downloaden.
Waarschijnlijk is er wel een soortgelijke vst maar er zijn er maar weinig die spectrale synthese doen.

Ja,ik heb toen de volle pot betaald(Iris1).
Blijkbaar loont het een paar jaar te wachten om al die topsynths free of goedkoop te verkrijgen.
 
Zo zeg, die was van origine ooit iets van 149 euro dacht ik.
Ik heb 'm ooit tijdens Black Friday voor iets van 45 euro gekocht alweer een paar jaar terug en dan nu gratis!
Als je ook maar enigzins van soundscapes en/of ambiënt houdt moet je 'm echt downloaden.
Waarschijnlijk is er wel een soortgelijke vst maar er zijn er maar weinig die spectrale synthese doen.

ik heb m nog gekocht, al lange tijd geleden, of lang.. 2 jaar? (ja, inderdaad bijna 2 jaar geleden) in een bundel met trash 2 (die met ekstra expansions kwam), voor rond de €40, een tijd daarna zag je beide gratis overal opduiken, behalve die ekstra expansions voor trash 2 denk ik... voor die prijs geheel geen spijt. blijft een erg goed VSTi, iris 2, en trash 2 vind ik zelf eveneens zeer goed.
spectrale synthese op deze wijze? in een VSTi? of ik kijk er geheel naast, maar heb het niet ergens anders gezien, ja in een spectralayers pro 7, maar goed, dat is een editor...
maakt het een bizonder plugin. naast granular, additive, FM, PDS en substractive plugins (en andere syntheses die ik vergeten ben, wavetable is in wezen geen synthese, maar daar zou over kunnen diskussiëren..)
 
Back
Top