• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Novation D-Station (+ eventueel een BeatStep Pro)

LoFiye

Let there be rock!
Lid sinds
12 april 2003
Berichten
512
Locatie
steenwijk
TK: Novation D-Station inclusief adapter. Richtprijs: 225E.

Zoek je hier een sequencer bij? Ik kan -eventueel- een zeer nette en complete BeatStep Pro -bijleveren- (met -extra- midi/clock cables!, headphone splitter (om MIDI te splitten), zwarte overlay, anti ground loop cable). Richtprijs: 175E.

Deze combinatie werkt fantastisch!! Ik moet ze alleen dan wel tegelijk verkopen omdat ik in dat geval een nieuwe hw sequencer nodig heb :) De BS Pro is fantastisch, maar in mijn setup heb ik meer aan een polyfone sequencer. Ik ben op zoek naar:

een Arturia KeyStep Pro of Roland MC-707.

Ik zal een tof ruilvoorstel zeker in overweging nemen!!

De reden voor verkoop is dat ik een TR8-S heb aangeschaft die mij voorziet van alle sounds en sequencing opties die ik nodig heb voor drums.

Over de 1e foto: Er mist inderdaad een rack :)
Over de 2e foto: De Volca FM is niet dronken! Dat zijn de reflecties van een led strip :)



drumstation.jpg - Click image for larger version  Name:	drumstation.jpg Views:	346 Size:	88,2 KB ID:	3792020
 

Attachments

  • bspropic.jpg
    bspropic.jpg
    60,3 KB · Bekeken: 126
Last edited by a moderator:
Oops, had (dacht ik) wat plaatjes toegevoegd EN verwijderd.. maar dat verwijderen ging niet goed. Geen idee hoe ik de post moet editten. :(
 
Bericht door een moderator:
Post in het "Te koop/ruil aangeboden" subforum kunnen niet door de gebruiker worden aangepast.
Als je graag een aanpassing ziet kan je dit verzoeken aan een moderator door de "melden" knop rechts onderin te gebruiken.

vr.gr.
 
Het zijn richtprijzen (wat gemiddelden van wat ik her en der zie). Neem gerust contact met me op om te onderhandelen!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top