The “young” Dr. Evil

Bedankt om te luisteren! Inmiddels ben ik sound gewijs wel ferm veranderd , toen was het nog redelijk old skool met 1FX , 101 , 202 , 303 , 505 , 606 , 707 enn hier en daar een sample (nog met een akai sampler) waar is de tijd , maar al bij al wil ik niet meer achterom kijken
 
Old scool manier tracks maken is toch ook leuk?
Heb je nog hardware? Vind die nieuwere acid dingen van je ook erg tof.
 
Tuurlijk heb ik nog hardware , can't live without it , en ja zoals alles evolueren we he , nu is het vooral een combo van oldskool en renoise! Alle xox drumboxen zijn ondertussen weg alsook de 101 en 202 (domste wat ik ooit verkocht heb kan me nog altijd voor het hoofd slaan MAAR toen had ik geld nodig voor mijn hoop bakstenen) EN heel erg leuk om te lezen dat je de nieuwe dingen kan pruimen...
 
Hey Evil, ik heb ze alle drie beluisterd en geliked... Zeer mooi. Ik kan zo je eigen stijl herkennen, die je na 20 jaar nog niet veranderd hebt. Leuk, zo van die dingetjes te horen, dank je wel voor te delen. En veel :luv: langs mijn kant wat betreft je moedertje... 1 november 2000, denk niet dat ik die datum zal vergeten. Btw, ik ben beide ouders kwijtgeraakt in 2005. Ik denk dat ze nu samen gezellig met mekaar kaarten, en met goedkeuring luisteren naar onze muziek :)
 
jaja Phillipe

Ik herinner mij nog goed de dag van de begrafenis man.;{

Het heeft mij ook aan het denken gezet toen, als zeer jonge knaap, want dat waren we nog he.

Kort daarvoor hadden vrienden van mijn ouders hun 13 jarige dochter verloren .
Die twee feiten en die begravenissen hebben mij als atheist doen stil staan bij mijn eindigheid en die dan ook beseft en erkend !

En ja verlies van ouders is altijd zwaar
Vorig jaar mijn vader verloren , had zelfs de dood van mijn moeder van een paar jaar daarvoor nog niet verwerkt =(;{

Sterkte Phillipe want tis altijd wat extra moeilijker rond die data he

Gelukkige hebben we onze hard- ware 8)
 
Back
Top