Cracked Vst's ?

dorrus

Stamgast
Lid sinds
14 november 2004
Berichten
177
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Nord Stage piano Vst. Er blijken diverse exemplaren te bestaan zoals Nord Stage 3 Ultimate Stage Pianos (KONTAKT)

En/of: " Guilhermeosilva.com Nord Stage 2 Piano KONTAKT " Op Youtube staan nogal wat demo's van genoemde producten, veelal in het Spaans.
Maar hoeveel ik zoek naar de oorspronkelijke uitgever van deze vst's, ik krijg ze niet gevonden. Ook Guilhermeosilva.com blijkt niet ( meer? ) te bestaan.
Ik wil best betalen voor de legale versie en geef daar ook de voorkeur aan, maar waar vind ik die? Alle vindbare links verwijzen naar veel waarschijnlijk? cracked of illegale versies. Of zou het van oorsprong freeware zijn?
 
Laatst gewijzigd:
Zover ik kan Googlen, kun je deze alleen nog downloaden via een site met meerdere illegale plugins/samplepacks met verschillende grote namen. Ik denk dat het dus iig geen freeware is, want dan was deze op wel meer plekken te vinden.
 
Lijkt mij ook, ik ben dus op zoek naar de legale versie dus als iemand me kan vertellen waar deze te verkrijgen is hoor ik het graag.
Raar dat er zo veel youtube reviews van deze vst zijn en de leverancier nergens te vinden is.
 
Volgens mij zijn de legale versies de instrumenten van Clavia. Voor zover ik weet heeft Clavia zijn piano libraries nooit als Kontakt instrument uitgegeven. Die zijn alleen voor hun eigen instrumenten gratis te downloaden hier: https://www.nordkeyboards.com/sound-libraries/nord-piano-library
Ik denk dat iemand wat van die samplepacks geconverteerd heeft naar een Kontakt instrument en dat die libraries zonder toestemming van Clavia verspreid worden.
 
Back
Top