Vlag kan uit: mijn eerste EP is nu uit

:okdan: gefeliciteerd!

Klinkt ok!

Tip: zet wat linkjes erheen in je handtekening hier ;)
 
Maar ben het ook met je eens dat ze net te schel zijn...

Daar doet Spotify volgens mij ook wat in. Als ik de Wav beluister, klinkt hij echt anders. Maar hier weet ik dus nog niets van af. Daar moet ik me nog in verdiepen. Ik gebruik wel de altijd Tonal Balance uit Neutron en daar bleef hij netjes binnen de lijntjes.
 
Tof! Heb nog niet geluisterd (niet zo in "the Mood" nu), maar echt leuk dat het (2x!) gelukt is. Gefeliciteerd.

*Blaast virtuoze solo op roltoeter*
 
Tof! Heb nog niet geluisterd (niet zo in "the Mood" nu), maar echt leuk dat het (2x!) gelukt is. Gefeliciteerd.

Dank je, dank je. En ik ben nu alweer wat beter geworden :) Het is toch een moment opname. En ik stop nu meer tijd en energie in het mixen, nou doe ik het echt ergens voor. Een mooi bijkomend voordeel :okdan:
 
Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat je motivatie hiervan omhoog schiet ! Je doet het echt ergens voor.
 
Klinkt prima en een goede stap om dingen ook uit te brengen. Je wordt beter als je een concreet doel voor ogen hebt.
 
Je wordt beter als je een concreet doel voor ogen hebt.

Absoluut. En ik ben ook veel meer in mezelf gaan geloven. Dat had ik trouwens al toen ik een naam koos en artwork maakte. "Jee, het ís wat." Voor die tijd had ik dat gevoel helemaal niet zo. Nu neem ik het allemaal een stuk serieuzer en dat komt de kwaliteit ten goede :okdan:
 
Absoluut. En ik ben ook veel meer in mezelf gaan geloven.

Naast het spelen met synths heb ik de afgelopen jaren 26 (ultra) marathons gelopen. Je lichaam is bijna tot alles in staat, je moet alleen de geest overtuigen dat het mogelijk is.
 
WOEHOE!!! Ga straks even luisteren via Spotify, weer 0,004 cent en een luisteraar erbij :D
 
Back
Top