Vlag kan uit: mijn eerste EP is nu uit

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.648
Locatie
Zwolle
16 jaar op dit forum rondhangen is toch ergens goed voor geweest. Zojuist is mijn eerste EP verschenen bij Teoxane Production:

https://kuronekomedia.lnk.to/DeFacto

Hij is verkrijgbaar via o.a. Spotify, Deezer en Beatport en wordt gesupport door o.a. mijn zoon van 9 en de buurvrouw. Maar hé, je moet toch ergens beginnen :W

P.S. Dank voor de mastering Niel :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Tof! Gefeliciteerd! Ik wil dit ook al zo'n 20 jaar. Al is het er maar ééntje, er moet een keer een stukkie muziek ergens belanden voor het nageslacht..ofzo :)
 
Nice, gefeliciteerd:okdan:
 
Tof. Ik heb ff geluisterd via Spotify klinkt prima.

Dank je wel. En ook alle anderen :okdan: Ik vind het zelf wat schel klinken, maar dit is ook allemaal nieuw voor me. Sowieso ben ik flink aan het matigen qua mixen. Vroeger gooide ik elk kanaal vol met plug-ins, omdat ik dacht dat het zo hoorde. Nog wat limiters op de bussen en voor ik het wist klonk de mix zo plat als een dubbeltje. Nu weet ik steeds beter wat ik doe. Dat is trouwens sowieso wel het grootste verschil: ik weet steeds beter wat ik doe. Toch leuk, na 20 jaar prutsen :D
 
Gefeliciteerd man! Muziek maken is sowieso leuk, maar als men het wil releasen, wordt je ook nog soort bedankt voor je hobby :)
 
Back
Top