• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht KOMA FIELD KIT FX Modular Multi-Effects Processor met 2 expansion packs

teknoid

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2002
Berichten
340
Field Kit FX – Modular Multi-Effects Processor
SPRING REVERB & 2 expansion packs for electro-acoustic exploring


The Field Kit FX is a super versatile effects unit! It boasts a Frequency Shifter, Looper, Spring Reverb, Digital Delay, Bit Crusher, 4 Channel Mixer with VCA’s and tone control, a mini sequencer and ADSR, all under CV control! The Field Kit FX is more fun with the right tools! You could add the FX Expansion Pack, which offers a spring reverb tank and other goodies!


https://koma-elektronik.com/?product=field-kit-expansion-pack

https://koma-elektronik.com/?product=fx-expansion-pack

de packs zijn nieuw en ongeopend. de FIELD KIT is niet meer dan 4 keer gebruikt voor een projectje

alleen samen te koop.
voor 250. vaste prijs. dat is 125 minder dan de set nieuw kost

fotootjes volgen
 
Bedankt Peter, dat is heel aardig van je. Ik heb contact opgenomen: hij had net al een nieuwe besteld...

Anyways, hier is eindelijk het fotootje:
 

Attachments

  • IMG_3377.JPG
    IMG_3377.JPG
    59,9 KB · Bekeken: 153
hoi teknoid, waarom doe je de jouwen (ow het gaat alleen om de fx kit) weg ?

een maat van me had de field kit gekocht, maar terug opgestuurd, omdat hij er te weinig mee kon
& ik had ook de indruk dat je dat allemaal zelf kunt maken of bijeen leggen, wat wel is, is dat het een
compact all in one doosje is, met mixer enz ... maar beetje te duur voor wat je zelf kan doen zeg maar ?
Is dit ook zo voor de FX kit ?
 
...dat is een subjectieve mening natuurlijk, en bovendien voor een totaal ander product.

De field kit FX met de twee expansion kits is voor degene die compleet wil experimenteren met electro acoustische muziek/geluid, met een overzichtelijke en compacte setup van hoogwaardige compenenten. Zo kun je dus zowel modulair signaal als line-niveau aansluiten op deze mixer/multi FX. De effecten zijn origineel em zeer goed doordacht.
Het is ook te gebruiken als mini mixertje etc.
Zoals altijd, je eigen fantasie is de enige limitatie;)
 
The Field Kit FX is a super versatile effects unit! It boasts a Frequency Shifter, Looper, Spring Reverb, Digital Delay, Bit Crusher, 4 Channel Mixer with VCA’s and tone control, a mini sequencer and ADSR, all under CV control! The Field Kit FX is more fun with the right tools! You could add the FX Expansion Pack, which offers a spring reverb tank and other goodies!
 
sorry voor heraahlde posts, maar ik wil de nog toevoegen dat het hebben van externe cv niet vereist is. er zit een patchbare cv generator/sequencer ing
ebouwd. ik geef e ook nog wat handige extra patch kabeltjes bij
 
Back
Top