Retourneren Thomann

ik vond het ook in hun voorwaarden terug ineens. vandaar dat ik even keek wanneer dat veranderd was, en volgens mij weet lang niet iedereen het ook. ze schreeuwen het ook niet echt van de daken. maar dan helemaal wel raar dat ze zich niet aan de eigen voorwaarden houden ;-)
 
ik vond het ook in hun voorwaarden terug ineens. vandaar dat ik even keek wanneer dat veranderd was, en volgens mij weet lang niet iedereen het ook. ze schreeuwen het ook niet echt van de daken. maar dan helemaal wel raar dat ze zich niet aan de eigen voorwaarden houden ;-)
Ja, zeker raar, misschien als je vaker iets zomaar retourneert, dat ze dan hier gebruik van gaan maken.
 
Ik dacht dat het bij Thomann binnen 14 dagen gratis is en na 14 dagen (dus tot 30 dagen) moet je betalen.
 
Als Thomann iets goed doet moet dat ook vermeld worden vind ik:
Ik had een Denon SC 6000 gekocht eind mei, om daarna door te sparen voor de LC 6000 controller die je erop aan kan sluiten voor de dual layer knoppen.
Lees ik gisteren, precies +1 dag na de 30 dagen retour, onderstaande bericht op facebook en meerdere webshops: GRATIS LC 6000 (t.w.v. 625 euro) bij aanschaf SC 6000 ......... :stupid
Ik heb vannacht even gemaild met Thomann, en krijg net bericht terug in het weekend, ik vind het snel en zeer coulant :okdan:

"Hartelijk dank voor uw bericht. Binnen de eerste 30 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u deze onder onze Money Back-garantie aan ons terugsturen. Aangezien u de Denon DJ SC6000 Prime (1x 482556) op 30.05.22 heeft ontvangen zullen wij het artikel als een uitzondering terugnemen voor terugbetaling."

De SC6000 + LC6000 bundle is inmiddels besteld :mega: thanks, Thomann !

EDIT: retourneren kost inderdaad, ik kreeg 3 keuzes:
- 15 euro via lokale post (postnl nationaal kost al 14,90 euro voor verzekerde verzending).
- 30 euro UPS, dit word wel met de creditnota verrekend.
- Zelf opsturen op eigen kosten via verzender naar eigen keuze.
 

Attachments

  • 1656764954866.png
    1656764954866.png
    852,5 KB · Bekeken: 80
Laatst gewijzigd:
Back
Top