• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Korg Minilogue PG Limited Edition + veel soundsets

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
560
Locatie
Woerden
k verkoop mijn Korg Minilogue omdat ik er te weinig mee doe. Het gaat om de PG-versie ("polished grey"), dit is een limited edition. Erg mooie gepolijste kleur, ziet er echt anders uit dan de normale versie. Zoals je op de foto ziet, zitten er custom draaiknoppen op de synth, maar de originele knoppen krijg je er uiteraard ook bij. Zijn heel makkelijk te vervangen. De synth is in perfecte staat, werkt helemaal goed en ziet er supernetjes uit (1 piepklein krasje). Er is nooit bij gerookt en de synth is weinig gebruikt. De originele doos + adapter zitten erbij. Ook krijg je er (via de mail) een aantal betaalde soundsets t.w.v. 100 euro bij:
  • Ultimate Patches vol. 1 + 2
  • Alba Ecstasy '64 Supercalifragilisticexpialidocious patches'
  • Alba Excstasy 'Time Machine - 94 patches'
  • Not-mini soundset - 70 patches
  • CZ111, CZ222, CZ333 (333 patches in totaal)
  • Diverse andere betaalde of gratis soundsets
Je kunt op de website van Korg een 'librarian' downloaden waarmee je heel makkelijk de sounds kunt laden via je computer. Verder zijn er ook diverse editors te vinden waarmee je de synth kunt aansturen als een VST.

Alles bij elkaar een mooi en compleet pakket met een speciale uitvoering van deze prachtige synth. Vraagprijs 450 euro. Ophalen in Almere, uitproberen is mogelijk. Verzenden ook mogelijk.

Binnenkort komt mijn Novation KS-Rack waarschijnlijk ook in de verkoop.

IMG_2591.jpg
 
Een goed bod mag ook, of ruilen tegen een Minilogue XD Module (met bijbetaling van mijn kant).
 
De Minilogue PG is nog steeds te koop, vraagprijs 425 euro of goed bod. Geen interesse meer in ruilen.

Tevens te koop: Novation KS Rack (200 euro), zie andere advertentie.
 
Hij is er nog steeds! Toch al een aantal keer bekeken hier (en op Marktplaats meer dan 800x bekeken), maar er heeft zich nog geen koper gemeld. Vraagprijs staat (en blijft) op 400 euro, dat moet toch te doen zijn incl. al die betaalde soundsets. Wie maakt me los..
 
Back
Top