VL1 heeft gisteren afscheid genomen.

Ik ben ook niet meer zo actief op SF en ik lees dit daarom nu pas. Wat een ontzettend naar bericht zeg…….ook al is het alweer even geleden wil ik iedereen die hem goed kende toch nog veel sterkte toewensen.

Ik ben ook een of twee keer bij Martin in Bergen geweest (ik woon zelf in Alkmaar) en ik herken het beeld dat geschetst wordt. Een zeer vriendelijke kerel die erg gastvrij was en gek op synths / muziek. Ik weet even niet meer wat ik bij hem heb gekocht toen want het is al weer lang geleden, maar dat zou zomaar eens mijn DSS-1 kunnen zijn. Niet dat het er verder toe doet natuurlijk.

Heel triest dit.
 
Ik kende hem niet persoonlijk, maar gezien de bijdragen in deze draad moet het een fijn mens zijn geweest.
 
Gedeelde interesses, op het internet leer je soms de fijnste mensen kennen.
Je ziet ze misschien niet elke dag, maar je hebt er de beste herinneringen aan. Ik ken het gevoel, zo iemand te verliezen.
De leden die iets schreven, schetsen van hem een warm beeld. Sterkte.
 
triest om dit te lezen,

ik heb heel lang geleden een promega 3 bij hem gekocht, ik weet nog goed dat ik daar binnenkwam en een enorm gepassioneerde enthousiaste man ontmoette, normaal ben je binnen 10 minuten weer weg met je gear, maar heel bijzonder, dat is hier niet gebeurd, ik heb daar uren met hem (ik hou echt van gepassioneerde synth enthousiastelingen) gesproken en allerlei dingen uitgeprobeerd (zoals we hadden beide creamware kaarten en de alesis ion en nord waar die helemaal lyrisch over was).

Het was een bijzondere ontmoeting die mij altijd bijgebleven is.
 
Hey allemaal! dank jullie voor jullie leuke berichtjes en herinneringen! .en ja de DSS1 en de Nord en zoveel div gear was hij lyrisch over.
Op de meeting as zondag Ben ik van de partij samen met me Vriendin Daantjuh van dit forum.

Inmiddels is ook me andere vriend Wizard (Alco) .(ook van dit forum ) ook ontvallen.
En die is nu samen met VLeen (1) in die grote muziek studio daarboven aan het Jammen,...

Ik weet nog wel in 2006 was ik op de meeting in Groningen met Wizard ,en ik dacht nou Wizard was lang (1.97m) maar toen kwamen we SF lid Fjoesz tegen die was nog een kop groter! ik ben zelf niet echt klein ,maar ik voelde me toch echt ff mini vergeleken die 2!..whahahaha

In de loop der jaren en dat zijn er inmiddels al heel wat ,heeft muziek me prachtige momenten opgeleverd.en velen met een goud randje!!
En nogmaals , elke keer als ik op SF de draadjes lees van de verotte foto's of de offtopic;s ga ik elke keerweer helemaal stuk!

ps.zondag nemen we wat toetsen synths mee. zie sommige van jullie daarzo!..

Groetjes vanuit Hoorn!
:mega::halleluja
 
Back
Top