Grafisch ontwerper gezocht

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.899
Locatie
Utrecht, NL
Hoi, Is hier iemand met ontwerp skills die een logo voor mij wi maken?
Het gaat om mijn eigen artiestennaam als muziek producer, momenteel voornamelijk voor gebruik op mijn SoundCloud account maar wellicht later ook voor andere doeleinden.

Eigenlijk gaat het om 2 verschillende logo's gezien ik 2 verschillende artiestennamen gebruik voor muziek producties. Maar als je er eentje kan maken ben ik al erg geholpen.

Gezien ik nog niets verdien met mijn muziek is er geen vergoeding voor maar mocht ik doorbreken met een hit ofzo waardoor ik ineens bakken met poen ga verdienen kunnen we afspreken dat er dan een vergoeding voor komt oid. Of anders kan ik wellicht in overleg een tegenprestatie leveren.

Dit zijn de accounts waar het om gaat. Zoals je ziet is het nu nog armoe-troef:

Modus Operandi: Electronische muziek varierend van disco, house, electro:


Papi Choppo: Reggaeton / Moombahton


Zou tof zijn!
 
Last edited by a moderator:
‘k Zal eens bij mijn vrouwtje checken (is grafisch ontwerpster). Kan niks beloven uiteraard..
 
Je hebt pb !

:)
 
Ik denk dat ik eerder opzoek ben naar een illustrator. Liefst iemand die affiniteit heeft met electronische muziek scene of in de Hip Hop scene in het geval van mijn Papi Choppo SoundCloud page. Ik ben al benanderd door ontwerpers die zich voornamelijk bezighouden met zakelijke huisstijlen of babykaartjes maar daar heb ik niet zo'n raakvlak mee.
 
Back
Top