Bitwig Thread

Je zou denken dat je bij elke nieuwe aankoop van Bitwig een jaar updates krijgt, zo is dat wel als je hem op de Bitwig website koopt, waarom zou dat dan niet via Bax-Shop zo zijn? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar misschien de moeite waard om het met Bax-shop te checken, misschien weten ze het?
 
Je zou denken dat je bij elke nieuwe aankoop van Bitwig een jaar updates krijgt, zo is dat wel als je hem op de Bitwig website koopt, waarom zou dat dan niet via Bax-Shop zo zijn? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar misschien de moeite waard om het met Bax-shop te checken, misschien weten ze het?
Pcies dat lijkt mij ook. Ik denk zelfs dat bax dat niet weet, kan je beter aan bitwig support vragen. Heb je straks een mooi koopje.
 
Wel echt mazzeltje lijkt het:

How about upgrades from earlier versions of Bitwig Studio?​

If you own an earlier version of Bitwig Studio, you can purchase an upgrade license. When you register it in your user account you get access to the latest version of Bitwig Studio. On top of that, you get any new version that comes out in the coming 12 months for free.
 
door de lieve support van bitwig, heb ik toch bitwig studio 4.x verkregen... beetje slijmen, en het werkt, en van mijn grootste nadelen, beperkingen, noemen, werkte misschien ook.. goed...
ik was met plezier op 3.3.11 gebleven, maar toch is het fijn om studio 4.x te hebben, een aantal zaken zijn net wat beter.

die operators ook benieuwd naar, comping, maar geen midi comping, jammer, of heb ik dat mis?

ik heb het niet gevolgd, omdat ik wist dat ik er buiten zou vallen. toch geprobeerd, en 2 minuten later, yep!

dat pleit voor bitwig. en sowieso de DAW zelf.


voor wie een gratis 8-track bitwig wil hebben:

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

graag even melden of die hebt gebruikt, wel zo fijn.

iedereen die heeft een kode staan in zijn account om weg te geven, wellicht hier wel eens in een thread geplaatst...

Ik heb deze gebruikt, ik ga eens vogelen met Bitwig om te kijken of het wat is. Heel erg bedankt, Vink!
 
Hoi Bitwig liefhebbers. Ik zit nog in dubio qua upgrade van mijn 8-track licentie. Bitwig is nieuw voor me en eigenlijk loop ik op dit moment met name tegen de beperking van max 2 vst's aan. Iets meer tracks zou ook fijn zijn maar nu ik erachter ben dat je in de drummachine per sample een soort subtrack hebt waarin je volume,pan en effecten kunt toevoegen zou 16 prima zijn. Aangezien ik verwacht voorlopig niks te gaan doen met polygrid/poly effects is dat ook geen must. Zijn er andere, in jullie ogen, belangrijke redenen om toch voor de volledige versie te gaan?
 
Hoi Bitwig liefhebbers. Ik zit nog in dubio qua upgrade van mijn 8-track licentie. Bitwig is nieuw voor me en eigenlijk loop ik op dit moment met name tegen de beperking van max 2 vst's aan. Iets meer tracks zou ook fijn zijn maar nu ik erachter ben dat je in de drummachine per sample een soort subtrack hebt waarin je volume,pan en effecten kunt toevoegen zou 16 prima zijn. Aangezien ik verwacht voorlopig niks te gaan doen met polygrid/poly effects is dat ook geen must. Zijn er andere, in jullie ogen, belangrijke redenen om toch voor de volledige versie te gaan?
Dat ligt volledig aan je eigen wensen lijkt me. Op de site van bitwig staat een tabel met welke onderdelen in 8track, 16track en full version zitten en welke niet.

 
Dat ligt volledig aan je eigen wensen lijkt me. Op de site van bitwig staat een tabel met welke onderdelen in 8track, 16track en full version zitten en welke niet.

Ja die ken ik uiteraard maar zoals je zegt het is puur een feature list. Ik hoopte op wat meningen uit de praktijk. Maar misschien maakt het ook niet zoveel uit een tweetraps upgrade is ook niet veel onvoordeliger.
 
Back
Top