Bitwig Thread

Nu wel met 5.1 gespeeld. Voornamelijk met voicestacks in the grid. 🥰 Heerlijke weirde sounds gemaakt en natuurlijk MPE. Jeetje wat patch dat toch makkelijk. Hoop nog steeds op een granular+ met meer parameters om mee te stoeien.
 
Mede dankzij meerdere dingen op de changelog en een genereuze graceperiod toegekend door BWS ( en ook @vink :) ) is ons vertrek van Bitwig in ieder geval op zijn minst uitgesteld :).
Mooie update!
 
ik vond die oude beter met die lange meters, ik kan ze nu maar tot de helft van mijn scherm omhoog trekken. Rare jongens soms bij Bitwig dat ze dingen aanpassen die eigenlijk al goed waren, maar misschien is het een kwestie van wennen, net als hun nieuwe browser.
In Beta2 zitten weer lange meters, denk dat er meer mensen over geklaagd hadden, bovendien was er een bug in de audio quantize, dat zou nu zijn opgelost, ik ga het testen.
 
renewal van BWS voor 129 EU/$ tijd...
JRR doet niet meer aan GROUP of FORUM bij BWS. (Voor de Hollanders onder ons)

dat is al een tijdje zo, maar een e-mail, of PM via KVR, kan je nog een korting opleveren.

wel is de dollar weer wat lager, dus scheelt het wel.
 
dat is al een tijdje zo, maar een e-mail, of PM via KVR, kan je nog een korting opleveren.

wel is de dollar weer wat lager, dus scheelt het wel.
Een vriend van me vertelde me toevallig daarnet dat ie gemaild had met Uncle E en dat Forum het weer doet, was een foutje blijkbaar.
Hmmm als 5.1 straks blijkt wat het lijkt, ga ik er denk ik ook wel weer voor. Helaas zelf geen tijd voor beta dingen.
Hoe is de status nu? Zijn er hier in synthforum Bitwig beta testers bezig?
 
Een vriend van me vertelde me toevallig daarnet dat ie gemaild had met Uncle E en dat Forum het weer doet, was een foutje blijkbaar.
Hmmm als 5.1 straks blijkt wat het lijkt, ga ik er denk ik ook wel weer voor. Helaas zelf geen tijd voor beta dingen.
Hoe is de status nu? Zijn er hier in synthforum Bitwig beta testers bezig?
BW raadt het altijd af, maar ik installeer en gebruik altijd gewoon de beta versies alsof het de volledige versie is, nooit problemen mee gehad en maak er ook gewoon mijn tracks in, zo ook bij 5.1.
 
5.1 is nu uit ! Die nieuwe mixer view moet ik nog proberen. Hopelijk binnenkort een upgrade van de sampler. Meer controle over grain parameters mag van mij wel eens.
 
Back
Top