Opletten, lijkt verdacht

Beetje vaag.. overig advertenties zijn ook bekende items/ advertenties
 
Het is een fakerd en scammer die heel erg oplet zodat zijn account niet verwijderd zou worden door klachten heb ik zelf vastgesteld,door advertenties te wijzigen en te herplaatsen.

Hij is ook voor zijn werk in buitenland,en door geen lage prijzen te vragen denkt hij geloofwaardig over te komen.

Idereen melden aub!
 
Massaal melden inderdaad. 2dehands is soms ZEER traag met het verwijderen van scammers. Ik heb er net 3 maanden over gedaan om eentje met oldtimers (en dan spreken we van 20-30k per scam) van het platform te krijgen.
 
Hij had een 4 a 5 tal dingen te koop, oa die jomox. De rest is mogelijk al 'verlopen'
 
Laatst gewijzigd:
Hij is terug met 'nieuwe' gear en mega prijzen. Blijf 't verdacht vinden. Ik denk dat als ie ze echt heeft, hij een tijdmachine heeft :D
 
Je linkt best niet meer naar zijn advertenties omdat het mogelijk is dat dit de bedoeling is.

Mischien is het geen scam maar iemand die gewoonweg de martprijzen probeert te doen stijgen OF die enkel aandacht zoekt.

(coronaverveling zal ik het noemen)

Trouwens zijn advertentie met zijn SH,die is ver van nieuw dat zie je dat die heel lang aan UV blootgesteld is geweest, dan slaagt het mooie softe lichtgrijs naar een donkerdere groen-bruin mix

Zijn exemplaar heeft dus goed gedraaid..

En van de TR-606 is al de verf rond de track selector schakelaar weg,dus ook heel ver van nieuw te noemen,eerder goed gebruikt! lol
 
Laatst gewijzigd:
Hilarisch, de foto van die Tempest in die doos komt uit een Australische unboxing video van 2011:
 
Op markt plaats doet hij zich net voor als Philippe Six en woont op een industrie terein in Gent.... dit is echt een zware oplichter!!!
 
Ik vraag me af of het werkelijk tot oplichting gaat komen met deze aandachtstrekker. Niemand hapt toch voor deze prijzen? Zijn Tempest is inmiddels wel gereserveerd.. :dubbel: Ik hoop (/ vermoed) dat het iemand is die zich verveeld en met een fetisch voor plaatjes van gear samen met hun oorspronkelijk verpakking.. je kijkt er soms van op wat mensen doen om zich te vermaken tijdens een lockdown.
 
met een onbekend account dan ,als je dat doet met een account dat je effectief gebruikt,als die het net na je bod gereserveerd zet kan hij een negatieve waardering laten op je account..

negeren is het beste wat je kan doen dat frustreerd het best van al,ook deze draad laten wissen zou goed zijn.
 
Ik heb 'm gevraagd om alles op één foto te tonen en mijn naam op de foto. En hij zendde me deze foto... D
En mijn naam is niet onnozelaar ;)
Click image for larger version  Name:	onnozel.jpeg Views:	0 Size:	31,4 KB ID:	3788724
 
Er zijn eigenaardig genoeg twee SH-101 geweest,twee verschillende dozen.

1 met minder tape er op..,die was te koop,mooie SH licht grijs mint,dan plots gereserveerd,dan terug te koop aan hogere prijs,dan weg en nu is er deze die idd verkleurd is door UV blootstelling.

Hij laat geloven dat er meerdere units zijn,zet een item gereserveerd om dan te doen geloven dat die verkocht is (aan hoge prijs) met de bedoeling dat iemand op zijn 'tweede' werkelijke item zal duiken aan hoge prijs en zoals blijkt niet mint ,want deze zijn dan niet de gejatte foto's van het net.

Dat werkt natuurlijk niet want mensen zijn niet zo onnozel namelijk,hij zal nog wat meer lessen psychologie moeten volgen :dubbel:

Kort samengevat,niet eerlijk en niet betrouwbaar..
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top