Opletten, lijkt verdacht

Hij heeft me een boel foto's getoond van dozen. Dat zegt niks. Maar ik heb wel wat anders te doen. Gewaarschuwd man is er 2 waard
 
whaahaha.. hij heeft gewoon alle dozen ook nog?? één van mijn katten vind dozen ook erg interessant om even in te snuffelen en verstoppertje in te doen.. :D



Er zijn eigenaardig genoeg twee SH-101 geweest,twee verschillende dozen.

1 met minder tape er op..,die was te koop,mooie SH licht grijs mint,dan plots gereserveerd,dan terug te koop aan hogere prijs,dan weg en nu is er deze die idd verkleurd is door UV blootstelling.

Hij laat geloven dat er meerdere units zijn,zet een item gereserveerd om dan te doen geloven dat die verkocht is (aan hoge prijs) met de bedoeling dat iemand op zijn 'tweede' werkelijke item zal duiken aan hoge prijs en zoals blijkt niet mint ,want deze zijn dan niet de gejatte foto's van het net.

Dat werkt natuurlijk niet want mensen zijn niet zo onnozel namelijk,hij zal nog wat meer lessen psychologie moeten volgen :dubbel:

Kort samengevat,niet eerlijk en niet betrouwbaar..

Maar goed. Misschien hebben we (of ik) het wel verkeerd ingeschat dat ie de spullen niet zou hebben. Maar zou zomaar kunnen wat je veronderstelt, een beetje vreemde manier om tot zaken te komen.. en een aandachtstrekker.. dat sowieso.
 
Op markt plaats doet hij zich net voor als Philippe Six en woont op een industrie terein in Gent.... dit is echt een zware oplichter!!!

Heeft dus ook nog meerdere accounts op MP?
 
Heeft dus ook nog meerdere accounts op MP?

Op marktplaats noemde hij zich Phillipe en op 2e hands.be Jim dacht ik, met dezelfde advertentie..

En hij is nu weer bezig op marktplaats met een Alpha Base en een FR777
 
Heb een SP12 van deze koper gekocht. Hergebruik van foto's viel mij ook al op maar via mail eigen foto's gevraagd en gekregen. Via PP betaald en keurig en goed ingepakt de SP12 thuis ontvangen.
 
Back
Top