Synth meetup / Jam

rinzsynth

Ingeburgerd
Lid sinds
22 september 2020
Berichten
68
Hee hallo!

Ik ben redelijk nieuw op dit forum, en mijn intentie om bij dit forum te gaan was om mensen te zoeken die ook interesse hebben in synthesizers, en muziekproductie. Zijn er mensen die open staan om af te spreken om samen te jammen?
 
vast wel, de vraag is altijd wanneer en waar. Als je een uur moet rijden om af te spreken (en ontmoeten) is er al veel wilskracht nodig.
Op dit moment mag 't in België niet eens met de verstrengde regels. Of toch. of toch weer niet. Verandert nogal zoals de wind.
 
Ja, zeker leuk. Er zijn normaal best wat gelegenheden waar meer of minder regelmatig samen wordt gespeeld. Maar het is niet altijd even duidelijk wat wel en niet door is gegaan het laatste half jaar.
 
Nee mijn intentie was niet een online meetup, maar een real life meetup. Zo lang we niet in elkaars gezicht hoesten moet het goed komen ;)
 
Mij lijkt dat hardstikke leuk, wel belangrijk beetje zelfde stijl.. ik woon in Amsterdam
 
Woon in het zuid oosten
altijd leuk
 
Wat champ zegt. Het heeft (weer) een behoorlijke impact, een naast familielid kan bijvoorbeeld nu geen operatie ondergaan vanwege afschaling van de zorg in het plaatselijke ziekenhuis. Het personeel is elders nodig. Laten we ervoor zorgen dat het niet nog erger gaat worden.
 
Misschien hebben jullie gelijk! Mijn geduld dan maar op de proef stellen en in ieder geval niet met een groep gaan afspreken nu. Vind het lastig waar je nu de grens moet trekken omdat gelegenheden zoals restaurants en cafe's wel gewoon open zijn.
 
Gisteren met zijn zessen samengekomen in een zaal waar makkelijk 1200 m/v in kunnen - het respecteren van veilige afstanden was dus niet zo moeilijk... We hebben ook niet aan elkaars spullen gezeten dus ook wat dat betreft geen risico... 4 van de aanwezigen zaten al in elkaars bubbel dus die konden iets losser met elkaar omgaan...
De main room van de grootste club van het land afhuren is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd lol maar het was wel dik de moeite - de eerste set was nog op de monitorstacks die normaliter naast de DJ staan maar daarna hebben we gewoon het grote systeem aangezet :) en ja, dat klonk wel behoorlijk lekker :)
Omdat de spelers een bevriend video-artiest hadden meegenomen ging ook de grote LED-wall aan zodat het visueel ook dik de moeite was.
Al bij al een zeer geslaagde try-out en zeker voor herhaling vatbaar...
 
Ik ben het helemaal met champ eens! Momenteel is het gewoon beter om met zo min mogelijk mensen in real life contact te hebben. Zeker contacten buiten je eigen familie en kennissenkring kan je beter online houden.
Maar dit soort dingen nemen toch tijd om te plannen. Wellicht is het juist nu wel leuk om al vast na te denken over muzikale samenwerkingen als het straks wel weer kan. Een beetje vooruit kijken kan geen kwaad!
 
Ik ben het helemaal met champ eens! Momenteel is het gewoon beter om met zo min mogelijk mensen in real life contact te hebben. Zeker contacten buiten je eigen familie en kennissenkring kan je beter online houden.
Maar dit soort dingen nemen toch tijd om te plannen. Wellicht is het juist nu wel leuk om al vast na te denken over muzikale samenwerkingen als het straks wel weer kan. Een beetje vooruit kijken kan geen kwaad!

Een dikke vette synthforum party om alles te vieren wat nog niet gevierd is. Ik ben voor. (wanneer COVID voorbij is natuurlijk :) )
 
Bericht door een moderator:
Graag weer on-topic. Over synths dus.
 
Het topic heeft in ieder geval voor de nodige "oproer" gezorgd. Ik merk ook dat veel mensen interesse hebben dus dat is ook erg mooi om te zien.
 
Het topic heeft in ieder geval voor de nodige "oproer" gezorgd. Ik merk ook dat veel mensen interesse hebben dus dat is ook erg mooi om te zien.

Had je iets in gedachten? Meeting of met een klein groepje?

Uiteraard Covid-maatregels in acht genomen.
 
Back
Top