Novation Aphex Twin 20-10-2020

Attachments

  • Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    210,2 KB · Bekeken: 664
Last edited by a moderator:
Zoals verwacht, dus alleen een ander kleurtje. Vind hem wel mooier dan het origineel (behalve dan dat AFX logo :p)

Yep, vind ik ook!

...waarsch met flink bijbetalen, denk ik niet dat het waard is..

Op de Novation site zijn de normale en de AFX versie even duur: €449,99
 
Het valt me vooral een beetje tegen dat Aphex Twin hier aan meewerkt. Of zou ie op zwart zaad zitten?
 
is niet ongebruikelijk dat hij voor absurd geld dingen gaat doen, en daar soms serieus weinig moeite voor doet (zie alle remixes in het verleden, gebundeld in de "Remixes for Cash" release)
en ja, ik denk ook dat zijn label hier vooral achter zit (Warp)


voor de rest zwemt die in het geld volgens mij, heeft genoeg muziek gratis weggeven de afgelopen jaren op Soundcloud
 
Op reddit stond er nog ergens een berichtje van AFX:

it’s a reskinned bs2, I love the machine, much easier to use with the functions written in the right place, sounds beautiful. I opted to make ZERO money out of this, just doing it for the love of putting awesome affordable tools out there into the world and extremely happy to help out an amazing company like Novation, very talented peple working there. We also have something completely new designed from scratch planned but its a long way but hopefully if this BS2 does well it can become a reality, it will be something I’ve dreamed about making most of my life, finger crossed.

Er is dus al een nieuwe machine gepland, maar die komt pas als iedereen -deze- heeft gekocht [en geen geld meer heeft om de nieuwe te kopen....] 8)
 
Back
Top